Ne cepin e syrit, pikerisht prane temthit ndiej nje dhimbje therese.
Pastaj, ndiej nje peshe mbi trupin tim. Nje ndjesi rendese me kaplon tere genien. Nje gravitet
monstruoz me shenjon emocionet. Gjithçka imja eshte copetuar; lotet, zemra, te qeshurat, shpirti. Jane copetuar si qelqet dhe bien tek une si shi.
Mbuloi me duar koken dhe lutem qe keto ore sa kam qendruar ketu te veniten.Spo kuptoja si mund te kisha perfunduar atje, cfare kisha bere per te merituar kete jete. Kur kthej koken e shoh dike te hyje ne dhomen tone.
-Hej, un jam Calissa -tha nje vajze qe u fut ne dhomen ku ne qendronim -do tju ndihmoje per sonte e tju shpjegoj si funksionon ketu.
-Te lutem na ndihmo te shpetojme -thash une
-Eshte e kote sikurse ne tashme dhe ju jeni pjese e rrjetit vetem shpresoj fati te jete me ju. Une kam dy vite ketu kam ardhur 19 vjec, im ate me shiti per disa para pa pik meshire. Gjithsesi kam pasur fatin te punoj vec kamariere ne klub dhe jo si prostitut. Shpresoj dhe ju te jeni si un. Nga jeni?
Nderkoh ajo priste pergjigje, ne kishim ngelur te shtangura. Seriozisht ku kemi perfunduar?
-Un jam Milana, kjo kusherira ime Artea jemi Shqiptare.
-Shqiptare? Te pakten jeni nga i njejti vend nga vjen familja Dragobi jan nga veriu i Shiqperise, besoj do ju trajtojne mire. Ndersa une jam nga Spanja.
Me ca motivi ju sollen ketu? Se zakonisht ktu perfundojne si puna ime qe na shesin ose ato vajza pa shtepi apo dhe vajza qe rrembejne nga kundershtaret e tyre.-Mesa kujtoj burri qe na mori kishte ne dore nje foto timen e permendi nje pikture.
-E cuditshme
-Gjithsesi, cfare do te ndodhi tashme me ne?
-Epo prit tju shpjegoj nga fillimi. Pallati ku ndodheni i perket familjes Dragobi, nga veriu i Shqiperise dhe jane nje nga me te fuqishmet ketu ne Londer. Drejtojne nje rrjet te gjere prostitucioni dhe droge. Kane ne zoterim disa klube nate ku ndodhin shpendarjet me te shpeshta te droges e gjera te tjera qe do i kuptoni me kalimin e kohes. Ketu jane dy grupe kamarieret, banakieret ne klube e vajzat qe punojne neper bizneset e familjes dhe gr tjt ai i prostitucionit ku shpresoj mos te perfundoni kurre. Persa i perket drejtuesve ketu eshte zoti Agron Dragobi ai qe ka themeluar kete perandori droge dhe momentalisht ka rreth nje vit qe ne krye eshte nipi i tij esht nje djal rreth 25 vjec dhe ka ne duar cdo gje.
-Wow, na erdhen si bomb gjith kto gjera
-Edhe nje keshille nga ana ime, beni shume kundes me vajzat ketu ka shum konkurenc dhe xhelozi. Ndonjhere eshte vet ferri.
-O zot ku kemi perfunduar ende nuk e kuptoj kte si arritem ketu
-Do ta zbuloni me kalimin e kohes, tani arsyeja e vertet pse jam ketu eshte se do ju ndihmoje per sot te beheni gati do jeni ne klubin kryesor si kamariere mesa me informuan dhe kur te arrini atje do tju thone me shume.
-Prit prit ne? Kamarie? Jo jo jo dhe jo ska shanc -foli pas 1ore Artea
-Me besoni beni si ju thon ne fillim pasi mund ta pesoni duhet te falenderoni qe nuk ju futen ne rrjetin tjeter mjaftohuni me kaq. Nese rrini keshtu do tja kalojme mire, ne klub vec do sherbeni nuk ka te drejte tju prekin plus tani me keni e mua do tju ndihmoj me cdo gje. Ejani tani do kalojme tek dhoma ime pasi ketu skeni asgje per momentin.
-Epo nuk mund te bejm asgje apo jo
-Fatkeqsisht... gjithsesi gjerat do ndryshojne me kalimin e kohes do pershtateni shpejt.
*****
Ora shenonte 7:45pm dhe Calissa po merrej me ende me mua dhe Artean. Uniforma ishte fustan i zi i shkurter i cili rrinte pas trupit me kurrizin e hapur. Make up yn ishte i erret dhe provokativ ku theksonte syte tane e buzet flak te kuqe. Floket e mia te kapura lart me vije ne mes e disa baluke anash e te bera nje topuz i crregullt lart. Kurse Calissa me Tean bisht lart me vije ne mes dhe njera wave tjetra te drejta pjesen e bishtit. Pasi perfunduam po zbrisnim shkallet ku u takuam me ate zonjen ne mengjes. Si e kishte emrin.... a po Tena.-Mesa shoh qenkeni vajza te perpikta me pelqyet qe ne fillim, Calissa do ju tregoj si funksionon atje dhe mund te pyesni ate. -foli kjo e fundit.
-Zonje mund tju pyesim cdo behet me ne? A ka mundesi te kthehemi, pse jemi ne ketu? Cfare kemi bere? -foli Tea
-Ju thashe te beni ate qe ju thone e mos beni shum pyetje mbaroni sot e me pas do flasim. Sic ju thash ju tashme i perkisni kesaj dinastie. -perfundoj ajo me nje ton autoritar dhe ne vazhduam per ne dalje...
Rruges per atje Calissa na tregoj klubin ku do sherbenim dhe dreqi ta haj ishte gjigand dhe shum luksoz.
YOU ARE READING
Kockat e zemres
Romance-Mos u shqeteso. Zemrat nuk kane kocka nuk mund te thyhen. -Nese zemra ska kocka pse me duket se do te me ndahet ne gjysme dhe do tme duhen copezat e shpirtit te dikujt tjeter per te mbushur vrimat e shpirtit tim.... -Ndoshta ke te drejte...Ndoshta...