#10

13 1 2
                                    

-O zot Milana sa e bukur je

-Rrofsh Tea po as ti nuk ngelesh pas, meqe ra fjala si esht puna me ate Gerin

-Umm sic te thash ai djal me terheq e nisa me tallje se thjesht doja ta kisha pas vetes po mesa po shoh zoti paska plane te tjera

-Mos me thuaj qe ke ren brenda

-Jo sdo thoja ate po as qe po tallem nuk e them dot gjithsesi atij sdo i bej te dukshme asgje. Ai duhet te bej levizjet e para keshtuqe deri athere do vazhdoj ta ngacmoj e re bej tipen

-Mesa kam pare djal i keq nuk esht, do me pelqente tju shihja bashk

-Tu pa tu bo, po ti me perandorin si ecen

-HAHAHAH un?? Asgje nuk ka e sdo ket -po e dija qe genjeja e veten dhe Tean pasi si mund te beja indiferenten, kur prania e tij ishte bere cdo gje per mua...

-Ti e di qe dallohesh kur genjen apo jo

-Epo hmm shiko, nuk them asgje mbase dicka por ai smund te kete kurr dicka me mua kur ska mbyllur ceshtjet e te shkuares. Ai ka frik te perballet me te kaluaren e tij, eshte dikush ne jeten e tij si e kishte emrin?? A po Heira... Se di kush esht do ta zbuloj por ajo mund te jete dhe e tashmja e tij por te ardhmen e tij do ta kem un.

-Uau surprizuese. Mir pra ec me mua n banj ec

-Pse?

-Un ate Gerin e kam n dor tani eja do te te shnderroj ne nje femer te parezistueshme. Dhe mendoj te veshesh ate kostumin me pjese bluzen vec me fundin e gjate. Kurse un do vesh fustanin e zi.

-Tani jemi gati zemer

-Tani jemi gati zemer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

******

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

******

Nderkoh djemte qe prisnin posht e ajo kohe po i dukej si vite po bisedonin

-Kur je me te te shoh te lumtur, mendoj se ka ardhur koha te heqesh dor nga e shkuara ti lesh gjerat keshtu si jane, ajo vajze te ka ndryshuar jeten

-Se di Ger, nuk them frik por sdua te perjetoje te njejtat gjera. Nuk mendoja se pas saj Heires flas do mund te ndjeja perseri per dike. Nga ajo martese, skeleti i se ciles mbulohej nga mishi dhe zemra, tani ka mbetur vetem skeleti; ca kocka me ane te mprehta qe te cajne tejper tej....
Por pastaj u shfaq Milana eshte shume ndryshe nga te tjerat, si mundi ajo te depertoj deri ne zemren time...

-E di qe te tmerron ideja se do te perballesh me te kaluaren. Na terron te gjithve, por ndonjehere nuk e bejme per vete, por per njerezit qe duam me shume se veten. Ejjj me ke po flas un -tha Geri pasi Erosi ishte hutuar ne nje pike e i gjuajti ne koke ta ftillonte e pastaj ktheu shikim andej nga po shihte ai. Ishim vajzat. E cte shihje dy mrekulli....

****

-Shikoje si kan ngelur, pse po na shohin ashtu mos jam ber pis ne fytyr? -po flisja kot se isha nervoze

-Ec mjj se po shofin bukurin ton, tani nis loja do argetohemi

-Pershendetje cunaa, qenkeni bere zoterinj te vertete

   Dhe vertet ishin shume shik. Parfumi tyre ndihej metra larg dhe kishte nje arome pasionante qe ti merrte mend. Kishin veshur kostume sterr te zinj qe benin kontrast me syte e tyre jeshil dhe tiparet e mprehta...

-Un po marr zonjushen time e po shkoj ju te dy beni cte doni -tha Geri duke shoqeruar Tean per ne makinen e tij.

Epo sigurisht te shkonin si jo e tme linin ktu me kte kafshen. Ktheva koken nga Erosi dhe po me shihte ngryur me vetullen e ngritur, tani do nisi prap, gjithmon ka dicka per te thene si jo...

-Kto leckat mos te ti shoh me.

-Me fal zoteri cfar the?

-Keto rrobat e tua te bukura do te ti gris nese ti shoh pereseri

-Sic e the dhe vet jane te bukura

-Per hir te zotit mos ta diskutoj me

   Pavarsisht se cfar thoshte e dija qe i pelqeva shume sot keshtu si isha dallohej kilometra larg nga syte e tij.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kockat e zemresWhere stories live. Discover now