Eros Dragobi thoja me vete dhe qeshja para pasqyres. Pra ky na qenka shefi. Bukur ai do te luaj, shum mire le te luajme.
Nisa te behesha gati. Floket i kapa lart gershet qe te terhiqja syte. Bera nje make up jo kushedi se cfare por doli perfekt. Doja te vishja nje fustan provokativ dhe nder rrobat e shumta te Calisses me ne fund gjeta dicka te bukur.
Keshtu u dola nga dhoma kur ora shenoj 8:30 dhe zbrita posht ku pashe se me priste i mbeshtetur ne nje makin, Audi i zi mos gaboj ishte rs7. Paska shije te pakten. Mund te dallohej fare leht befasia ne mimiken e tij pasi me pa mua, por zemer e di jam shum e mir se skam nevoj per komplimentat e tij.
Kur u nisem i ndjeja syt e tij tme pershkonin trupin dhe mendimet e mija u zhduken ne ato caste paqeje.
Pavarsisht se thoja se nuk ndjej gje per te apo se po tallesha me te, me duhet ta pranoj se esht me simpatiku qe kam takuar ndonjehere ne jeten time.
Gjate rruges me provokonte paksa derisa arritem ne nje restorant ku u ulem ne katin e fundit ku kishte nje pamje magjike te Londres.
-Me degjo pak mire luleshtrydhe, arsyeja pse te solla ketu eshte te te njoh me dike dhe te sqarojme disa gjera. Hiqi nga mendja te gjitha idet qe mund tkesh krijuar ku un jam i fiksuar pas teje.
-Nese mendon se me lendove me kto fjal, gabohesh
-Sme intereson si ndihesh ti zemer
-Kush te paska plagosur kaq thell ne zemer qe ke frik? Dakort un mund te bie ne dashuri pas teje Eros Dragobi por... -flisja un pasi plaga ne syte e tij reflektohej kilometra tutje dhe vetem idjotet qe e rrethojne nuk e vene re por ndalova pasi kuptova qe e teprova.
Heshtja e tij ne kete ceshtje mund te me demtonte me shume sesa e verteta e tij...
Kur thash ato fjale ai ndryshoj gjendje komplet. Syte e tij te smeralde u errsuan dhe duket qe e kisha prekur ne nje pike qe sduhej. Cudi, princi yn i kalter nuk qenka gje tjeter vecse nje i lenduar e paska perjetuar anen e shemtuar te dashurise e dukej qe paguante cdo dite te jetes se tij per te.
-Asnjeri deri me sot ska guxuar tme flasi ne kete menyre -tha ai ter nerva dhe ne ate moment erdhi ai djali Geri menaxheri klubit. -Gerald mund ta marresh do te hyj menjehere ne rrjetin e dyte ma hiq sysh.
Por ne kto momente isha un qe mu erren syt dhe fillova te kundershtoja e te beja histeriken me sa kisha ne koke. Sigurisht qe sdo te ndodhte sdo ta lejoja.
Loja te cilen nisa rash vete brenda e tani me duhet te dilja ne siperfaqe pasi po zhytesha.Por ai djali me dergoj ne pallat dhe me tha te shkoja ne dhomen time e ashtu bera. U ngjita aq shpejt duke kapercyer shkallet dy nga dy e u mbylla ne banjo duke qare. Hapa ujin te rridhte e po qendroja e ulur duke u lagur e duke shpresuar te zhdukesha.
Nuk me intereson kush eshte ai dhe cfare ka ne dore, nuk e shes veten. U cova mbylla ujin, u ndrova leshova floket u qetsova dhe dola nga dhoma ime per te shkuar tek ai.
Hapa deren pa trokitur, perseri gabova po varja ishte von tani.
-Duhet te flasim
-Po e tepron, nese deshiron te jetosh zhduku
Por ne vend te largohesha thjesht mbylla deren e vazhdova drejt tij.
-Ti zotri i dashur me shkatrrove jeten vec se u fiksove pas nje pikture te mallkuar. Dakort durova, ndodhem ketu duke punuar per ty por kurrsesi nuk behem kurv dhe ngulite mir ne mendjen tende kte gje.
-Mbarove?
-Hej po flas seriozisht un ktu -ne ato momente ai u cua nga kolltuku ku ishte ulur dhe mu afrua.
-Ti do te jesh kurva ime zemer dhe nese guxon perseri te flasesh ne kete menyre te vras, kuptove?
-Sme intereson kush je ti e nese me vret e cdo budallik qe ncjerr nga goja. Un sjam prona e askujt dhe ky muhabet mbaron ktu.
Ai ishte i cmendur. U largova menjehere duke i perplasur deren. Pa u perpjekur shume te kuptoj arsyen nje lot i madh me rreshket ne faqe.
Cfare dreqin do te thote ky lot i madh patetik?!
YOU ARE READING
Kockat e zemres
Romantizm-Mos u shqeteso. Zemrat nuk kane kocka nuk mund te thyhen. -Nese zemra ska kocka pse me duket se do te me ndahet ne gjysme dhe do tme duhen copezat e shpirtit te dikujt tjeter per te mbushur vrimat e shpirtit tim.... -Ndoshta ke te drejte...Ndoshta...