U zgjova me syte e fryre nga te qarat e duke menduar lloj lloj skenaresh per te ardhmen qe me priste. Pash gjendjen time te mjerueshme dhe hyra te beja dush nderko ne kravatin tjeter flinte Calissa me Artean.
Kur dola thava floket duke mu kthyer ne onde e i lash leshuar vendosa make up e perditshem dhe mora nje pal nga rrobat e Calisses sdo ta kishte problem besoj dhe dola nga dhoma te shija "shtepin e re".
Ky vend ishte si pallat mbreteror, koridore te gjata, dyer te larta, dritare te ngushta e te gjata, kishte piktura te stermedha neper mure, ambazhur me gur te medhenj qe vareshin nga castia e deri disa kate me posht vecse cdo gje ishte ne ngjyra e tonalitete te errta.
Nderko qe po ecja ne te njejtin kat, me terhoqi vemendjen nje drit e cila dilte nga nje dhome qe ndodhej disa metra larg times dera e se ciles ishte pak e hapur. E dija qe nuk duhet te shkoja ama isha kureshtare skam cte bej. Ky kurioziteti im do m vrasi naj dit.
U afrova e pash ne hapsiren e hapur, dhoma dukej bosh keshtuqe e hapa dhe hyra brenda. Ishte nje dhome gjigante gati 5here me e madhe se e imja. Drita vinte thjesht nga ballkoni i hapur pasi nga kjo ane e shtepise lindte dielli. Kur ktheva koken nga ana tjeter e dhomes pash dicka qe me beri te shtangia dhe te qendroja si idjote per disa minuta rresht.
Ne hapsiren anash krevatit dhe murit qendronte nje kembalec i madh me pikturen time mbi te. Ky njeri qenka maniak per zotin. Kur u ftillova dhe u afrova ta prekja ndjeva dike pas meje. Mos e kisha punen pis.
-Akoma sti kane mesuat rregullat e kesaj shtepie, qe smund te hysh ku te duash dhe sidomos ne kete dhome? -foli pas meje
-Me...me vjen keq... -posi pra m vika keq, as un vet se di ca dreqin du ktu kur ne ate moment ai me prek tek beli.
Ajo prekje aq e thjeshte me dergon nje rryme elektrike nga koka tek kembet, duke e bere aq te qarte se sa e humbas mendjen ne prani te tij.
Shikimi i tij eshte si nje pasqyre ku reflektohen te gjitha mendimet dhe ndjenjat e mija.
-Pershendetje luleshtyrdhe, heren e fundit nuk u prezantove si duhet megjithate po tregohem i mire dhe po ta fal. Ahh po per pak harrova un jam Eros Dragobi, djali me te cilin ti do dashurohesh.
-Ne endrrat e tua -thash un pasi nuk guxoja ta deshiroja.
-Zemer ne endrrat e mia ti.... degjo luleshtyrdhe tashme qe je ketu je e imja perjetesisht.... Behu gati sot ne dark do te dalim.
-Ku do tme ncjerresh ne ndonje nga klubet e tua se aq din -fola un gjith ironi
-Nuk kam ndermend te te coj ne ndonje nga klubet e mia per momentin. Njerzit me te cilet punoj jane shume kureshtar per jeten time personale.
Un zgerdhihem nga gjith ajo mendjemadhesi dhe vazhdoj ti mbaj lojen
-Cudi, se dhe un jam shume kureshtare per jeten tende personale...
-Per ty jam si liber i hapur -tha ai dhe buzeqeshi
Se kuptoja se si vetem nje buzeqeshje e tij ma elektrizon gjithe qenien time. Por gjithsesi mesa shoh paskemi te bejm me djalin e llastuar pasanik qe i vjen ne dor cdo gje qe kerkon. Perderisa ai me do mua esht e thjesht, do ti bej te dashuruaren derisa ta kem ne dore e me pas te shpetoj. Bravo milana pervec bukurise, aparences e cdo gjeje tjeter zoti tka nderu me zgjuarsi... le tnisi loja
YOU ARE READING
Kockat e zemres
Romance-Mos u shqeteso. Zemrat nuk kane kocka nuk mund te thyhen. -Nese zemra ska kocka pse me duket se do te me ndahet ne gjysme dhe do tme duhen copezat e shpirtit te dikujt tjeter per te mbushur vrimat e shpirtit tim.... -Ndoshta ke te drejte...Ndoshta...