#9

7 2 0
                                    

    Ishte ora rreth 5 e mengjesit kur arritem ne shtepi dhe te gjithe ishim te lodhur po kishte qene nje nate fantastike. Duke qene se jetonim ne nje vend erdhem me te njejten makin dhe mu desh te kapja Erosin prej krahu e ta coja ne dhome pasi ishte i dehur dhe djemte e tjere ishin ne gjum sdoja ti shqetesoja.

-Me ne fund praa -thash pasi e plasa ne krevat.  Ia rregullova mire jastiket dhe i hoqa xhaketen dhe kepucet.

   Iu afrova fytyres e po e shihja me vemendje ate mrekulli qe qendronte perball meje kur ai foli pergjumesht disa fjale qe nuk me pelqyen

-Me fal Heira, me fal -peshperiste sikur te jepte shpirt per ato fjale

-Heira? -kush ishte kjo mendova me vete por kur pash qe ate e kapi gjumi iu drejtova deres te largohesha. E cuditshme

********

    Dhe dita kaloj aq shpejt sa nuk e kuptuam pasi kishim fjetur gjith paradites. Sot e kishim pushim sdo te shkonim ne klub keshtuqe do verdalloseshim aty per aty sa per te dal pak nga dhoma.

-Uff Artea, hec tdalim pak se kjo dhom do me mbysi

-Ku me dal mjj, mos do tvi ajo shtriga plak Tena dhe ate kam mangut me u marr me ate

-Jo jo, ajo sdo kuptoj gje fare qe sjemi ne dhom vejm jastiqe neper krevate, pastajj shihe kte mrekulli -thash un duke ber me shenj posht dritares -ketu ka nje kopesht fantastik dhe un se kam pare kurre

-Ti do me vdesesh ndonje ditee

-Ejjaaa e di qe dhe ti do te dalesh

-Mir pra mir po mos bej zhurm dhe ndrohu se je akoma me pizhame

  Ashtu sic isha vesha nje pal strece te zeza dhe nje hoodie lart, floket i kapa gjysem lart sa tmos me pengonin.

   I kapa doren Teas dhe dolem nga dhoma ne maj te gishtave duke pare majtas-djathtas per dike. Do cuditesha nese do gjeja ndonje kemb njeriu ketu.

  Arritem posht dhe iu drejtuam kopshtit. Aty posht ishte si nje perralle me vete, e kunderta e asaj qe ishte aty brenda. Ne mes te kopshtit ishte nje shatervan dhe ngjitur me te rritej nje trendafil i zi. Perfundimisht me i bukri qe kisha pare ndonjehere. Iu afrova me vrap dhe sa u bera gati ta prekja...

-Hiqi urgjentisht duart -foli Erosi me zerin e tij si drog per mua

-Po spo beja asgje pse bertet

-Mos guxo ta prekesh ate lule

-Pershendetje zonjusha -ishte Geri kesaj here qe foli duke iu afruar Teas -dukesh bukur zemer

-Mos me thuaj mua zemer -ia mblodhi Tea, uuuu se prisja kete gotitje prej saj.

-Mos me bej mua te veshtiren se e di sa shum do te krah meje dhe jo vetem -i tha duke i shkelur syrin e ne vetem degjonim

-Do t t qerroj mor po rri mir

-Cfar po beni ketu jasht -na u drejtua Erosi te dyjave, po tani cti thonim?

-Ummm epooo, po ja u merzitem dhe dolem, pastaj se kisha pare kurr kopeshtin.

-Pse duhej ta shihje

-Se me pelqen mor njeri, dhe e para me lek esht?

   Ne ato momente nje dore me terhoqi nga krahu dhe mos ishte znj. Tena. E kishim dhjere fare.

-Cfare beni ketu? Po ju shqetesojne zoterinj? Me falni do ta rregull un tani, sdo perseritet me.

O zot si po e kthente situaten sikur te kishim vrar dike. Pastaj pash pas saj, disa metra me tutje ishte nje vajz qe po qendronte krenare e kryelart duket qe na kishte pare e pastaj spiunuar. A thu ca arritje kishte ber krv vogel

-Ska problem znj. Tena i therritem ne, gjithashtu zonjusha behuni gati do te darkojme se bashku sot -tha Erosi dhe tani isha un qe u ktheva krenare e kryelarte.

Un sdoja te shkoja mos perfundonte si heren e fundit dhe sa u bera gati ta kundershtoja ftesen foli Tea duke me pare ne sy

-Oh, shum faleminderit do te pranojme me kenaqesi

-Ne 8:30 te jeni posht, pa vonesa -foli Geraldi

Keshtu morem per te hyre brenda, dhe ajo vajza qe na spiunoj beri mire qe erdhi, e pa kush eshte ne krye ktej e tutje.

***********
-Milan, pash cfare ndodhi posht tek kopshti -me foli Calissa sapo u futa ne dhome

-Epo cte te them shiko ku po e fus veten duke darkuar me te po te pakten do jet e Artea

-Se kam fjalen per darken dua te te tregoj dicka tjeter -tha ajo e u kthye mbrapsht duke ngritur floket e zbuloj qafen.
 
   Menjehere mbulova gojen e pash shenjen e madhe ne qafen e saj e cila vazhdonte e ne fundshpine qe dallohej qe ishte djegie. Se kisha pare kurre ajo e mbulonte mese miri e prandaj floket e saj e kur kapeshin pjesa poshtme ishte gjithnje e leshuar. E pa me lene vend per pyetje nisi shpjegimin

-Kur erdha per here te pare ketu donin te fusnin ne grupin e dyte pasi kisha goxha aparence dhe isha e paprekur, do te fitonin shume me mua. Do te jepja gjithcka te kthehesha pas. Djali qe pagoj per mua ishte nje mik i mire i kesaj familje dhe me dergonin shpesh tek dhoma e tij pasi jetonte ketu shumicen e kohes. Ishte mjaft i pashem dhe ndryshe nga ajo qe mendova une ai nuk me trajtoj kurre si kurv por perkundrazi u dashuruam bashk. Vajzat e tjera ishin mjaft xheloze dhe arriten deri ne ate pik sa vendosen acid ne jastikun tim. Shpresonin se do vendosja fytyren e do digjesha ne faqe e ne pjesen me te madhe te fytyres. Per fatin tim ate nate skisha gjum e vendosa jastikun per tu mbeshtetur tek koka krevatit. Aty dogja qafen e shpinen. Ketu vajzat arrijne te bejne marrezira per vemendje dhe per tu zgjedhur nga te tjeret. Ketu nuk ka vend per dinjitet e krenari. Ta tregova vetem qe te jesh e kujdeshme dhe te dish te sillesh me to. Mbaji syt gjithmone kater.

-Me vjen... me vjen shume keq per cfare paske kaluar kam ngelur e shtangur. Po me ate djalin cndodhi?

-Quhej Kleo ama nderroj jete 1vit me pare se bashku me nje vajze. Arsyet su ben te ditura kurre vecse Erosi pas kesaj ngjarje ndryshoj rrenjesisht. Kurse mua me kaluan tek bari klubit e vetmja gje qe mund te benin.

-Kam ngelur pa fjale, seriozisht ketu nuk paska limite.

Kockat e zemresWhere stories live. Discover now