Ate nate fjeta tek Calissa me Artean dhe ne mengjes ishte znj. Tena kujdestarja jone e cila na zgjoj qe ne pik te mengjesit.
-Meqe jemi ne fund te veres, sot eshte vendosur te mbahet festa per mbylljen e saj. Do te organizohet ne klubin e hapur dhe ju do te sherbeni. Skeni uniforma vishni fustanet tuaja por te dukeni sa me te kuruara. Ne 7:30 te jeni gati. -tha ajo dhe pa pritur pergjigje u largua.
-ME NE FUNDD -bertiti e entuziasmuar Calissa.
-Cpate mjj?
-Goca ky esht nje nga eventet me te bukura qe organizon kjo familje, ka te ftuar te ndryshem dhe djem shumm simpatik. Mbahet ne nje klub me qiell te hapur plot me bim dhe te jep nji vibe plazhi. Eshte kryeveper dhe pse do sherbejme do jet fantastik.
Duhet te dukemi rrezellitese.-Okej nje nate ndryshe me pelqen.
Ne ore. 7:30 fiks po zbrisnim shkallet bashke me 4 vjaza te tjera nga ne qe do te sherbenim sot atje. Por kishte dhe kamariere te tjera.
Milana;
Calissa;
Artea;
Skishte si te ndodhte ndryshe, absolutishtt ma tbukrat. Gjithsesi atje arritem ne oren 8 fiks e nisem me pergatitjet pasi ne 9 niste cdo gje. Ambjenti ishte perrallor ishte si nje kopesht tropikal me ngjyra te ndezura qe bertiste stinen e veres.
Klubi po mbushej e muzika kishte nisur, cdo gje po shkonte mire derisa syt e mi u ndeshen me te tijet. Kisha vemendjen e te gjithve por mua me interesonte vetem e tija. Mora tabakan me pije pasi kishin porositur qe ne hyrje e u nisa drejt tavolines se tij.
-Mirembrema zoterinj, mirsevini, pijet tuaja.
Ai ishte ulur ne mes dhe me duhej te perkulesha per ti dhen goten, dhe pikerisht ashtu sic mendoja syt e tij ishin mbi mua.-Ju befte mire -u largova e lumtur pasi lash helmin tim
Pavarsisht se po punoja mendjen e kisha ne disa vende njeherazi. Sigurisht qe nuk me shpetoj as Artea me ate Gerin te cilet po putheshin ne nje cep. Tipike e saja doja te shkoja ta ftilloja por lere thash. Teke fundit eshte mbremja saj. Ishte nje kukull e vertet por dhe ai cuni nuk ishte keq, shkonin vertet me njeri tjetrin.
Pasi ishte ndezuar atmosfera e klubi ishte full ishte pak me e veshtir per tu menaxhuar por asgje qe smund ta perballoja. Shkrmbehesha me vajzat shpesh por skishim mundesi te bisedonim shume. Tek banaku ishin zemrat e mija Rajli me Enzon. Ata te dy me meknin i kisha shum perzemer
-Kujt do ja marresh mendjen sot? -mu drejtua Rajli
-Te gjitheve -ia ktheva duke qeshur
-Apapa ja ke arrit qellimit
-Zemra gjith kjo bukuri ktu skishte si tishte ndryshe
Nderko qe flisja me ta e dija qe bosi po i dilte tym nga xhelozia. Ne ate pik ai u cua drejt tualetit.
Gjate mbremjes me kishin ngacmuar shume veta e donin numrin tim por njeri sikur ishte shum i bezdisur. Kishte gjith naten qe me verdallisej e spo me linte te qete. Mu afrua per here te 10000 per sot e kesaj here me gjuajti mga mbrapa. Epo kte se duroja dot me ashtu sic isha iu ktheva duke ia derdhur gjithe pijen ne kok. Por kte sken e kishte par e dikush tjeter dhe erdhi duke ia thyer shishen ne koke e mua duke me terhequr nga dora...
-Po me vret kafsh, sesht faji im qe gjith maniaket jeni mbledh ketu
-Epo po mos te vishje kte rrecke qe as fustan se quaj dot sdo te vinte njeri nga mrapa
-Thjesht prano qe je xheloz e kaq. Pastaj edhe sikur ferexhe te vishja bukuria ime te gjithve do ja terhiqte vemendjen.
-Mos me shkatrro nervat po boll, sdua ngatrresa ne klubin tim e njerez qe ngacmojne punonjeset pik.
-Shum mir athere meqe iua tregove vendin un po kthehem ne krye te detyres -thashe e po largohesha duke ecur ne menyre provokative dhe ai aq donte
-Ku mendon se po shkon -tha ai duke me kapur, me ktheu nga vetja dhe me puthi egersisht derisa mbeta pa frym e pikerisht ne momentin qe nisen fishekzjarret.
Buzet tona u shkrin ne nje. Doja te depertoja ne zemren e tij dhe ta perhapja qenien time si nje virus brenda tij. Hapa syte e nderkoh qe ai me shihte mua, une ngrita syte lart te shihja fishekzjarret dhe yjet. Dukeshe si nje feste e madhe e organizuar nga galaktika enkas per ne, pasi njerzit e thjesht i kishte kapitur gjumi...
U shkeputa prej tij e mora te kthehesha brenda. Gjithe naten mendja ime qendronte vetem tek ai...
YOU ARE READING
Kockat e zemres
Romance-Mos u shqeteso. Zemrat nuk kane kocka nuk mund te thyhen. -Nese zemra ska kocka pse me duket se do te me ndahet ne gjysme dhe do tme duhen copezat e shpirtit te dikujt tjeter per te mbushur vrimat e shpirtit tim.... -Ndoshta ke te drejte...Ndoshta...