0.11 (+18)

18.9K 164 10
                                    

Merhaba
yorumlarınızı okurken çok eğleniyorum bir o kadarda mutlu oluyorum görüşleriniz benim için çok önemli çok teşekkür ederim..

  Araba hareket etmişti. Yol boyu susmuştum. Araba ormanlık alana girdiğinde az da olsa korkmaya başlamıştım.

Az sonra arabalar çok büyük olmayan dışardan bakıldığında daha kulübeye benziyen ama bi o kadarda özenle yapılmış bir evin önünde durdu.

Daha doğrusu ev miydi bilmiyorum.
Ateş bana döndüğünde arka arabadan inen adamın inmem için kapıyı açtığını fark ettim. Bişi demeden arabadan indim.

Ateş önümde durup elini tutumam için kolunu uzattı. Ona yalaşıp elini tutmadan yanından geçtim. Buna sinir olmuş gibiydi ki o herşeye sinir oluyordu..

Önümdeki adam kapıyı açıp geri çekilmişti. İçeri girdim. Dışından bakıldığında daha büyük gözüken Amerikan bi mutfağı şömineli ve dubleks olan klasik, ağaçtan ev gibiydi..

"sen yukarı çık benim küçük bi işim var" arkamı dönüp cevap verme arzusunda bulunmadan yukarı çıktım. Burası alt kattan daha küçüktü. Dolabı açıp içinde üstüme uygun şeyler baktım.

Ama bunların hepsi ateşin kıyafetleriydi. Gömlekleri bana çok uzun geldiği için siyah olanlardan bir tane alıp üstüme geçirdim. Alt çekmecede olan çoraplardan da bir tane giydikten sonra banyoya gidip makyajımı çıkardım. Banyodan çıktığımda odada kimse yoktu.

Bunu fırsat bilerek biraz da olsa dinlenmek için yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.

Gözlerimi bacağımda gezen elle açmıştım. Tam doğrulucakken bana engel olmuştu. Oda karanlıktı. Ve ben karanlıktan çocukluğumdan beri korkuyordum. Nefes alış verişim hızlandığında "şşşş yanındayım"

Sıkıca ateşin kollarını tutum. Ona biraz daha sokulduktan sonra kollarıyla beni iyice kendine yaklaştırdı. "Üzgünüm gülüm kısa süreliğine elektirikler yok ama iygileniyorlar birazdan gelir"

Başımı ateşin boynuna koydum.

Ateş'ten

Bu halinden istifade etmek istemesem de kokusu ve teması beni zorluyordu. "İnci'm iyi misin" bunu dememle bana daha çok sokulmuştu. Yatağa çıkıp bacaklarımı düyümledikten sonra onu kucağıma almıştım. Adeta küçük bir kız çocuğuymuş gibi her hareketime itaat ediyordu. Başını tamamen boynuma gömüştü. Sürekli hareket etmesi beni çileden çıkarıyordu.

Her kıpırdadığında Kendime engel olamıyordum.

İnci'den

Ona iyice sokulmuştum.
"Neden bu kadar dibimdesin"
"Güvende hissediyorum."

Bunu neden söylediğimi bilmiyordum. Ama hissediyordum işte. Kokusu o kadar güzeldi ki aklımı başımdan alıcak kadar hemde. Altımda sadece iç çamaşırı olduğu için erkekliğini hissede biliyordum. Bu yüzden ona daha çok sokuyordum. Kendime engel olamıyor olmakta istemiyordum.

Belimden tutup beni kendine bastırdığında elimde olmadan inlemiştim. Sınırlarımı olabildiğince zorluyordum. Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Dışardan vuran ay ışığı odayı az da olsa aydınlatıyordu. Gözlerini gözlerime kenetlenmişti bense yüzündeki her ayrıntıyı inceliyordum.

Elimi boynuna götürüp başımı yeniden boynuna gömdüm. Belimi sıkıca kavradığında boynunu öpmeye başladım. Ne olduğunu bilmiyordum kendime de engel olamıyordum. Kendine hakim olmaya çalışıyordu. Bense sınırları olabildiğince zorluyordum.

  Öpmeyi bırakıp yeniden başımı boynuna gömdüm. Bu sefer o durmuyordu.
"Gömleğimi aç"
"Ama-"
Derken aklıma sabah dediğim gelmişti. Ona engel olmıyıcaktım.

Başımı kaldırıp gömlek düğmelerini tek tek açtım. Göğsünde kartal dövmesi vardı. Dokunmak istiyordum ama kendimden utanacak şeyler yapmak istemiyordum. Açtıktan sonra gömleği omuzlarından aşağı bıraktım. 

Gömleğini çıkardıktan sonra üstümdeki gömleğin düğmelerini tel tek açıp çıkardı. Ellerimle göğüslerimi saklamaya çalıştığımda kollarımı tutup engel oldu. "Daha önce görmüştüm ve sen benim karımsın saklıyıcak birşeyin yok" kollarımı indirdim.

Beni yavaşca yatağa uzandırıp üstüme çıktı. Dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Az sonra durup "karşılık ver" ama ben hayatımda ilk defa öpüşüyordum. "Ateş ben öpüşmeyi bilmiyorum "

Çok utanarak bunu söylemiştim ama çok hoşuna gitmişti. Çünkü gülümsüyordu. Onu ilk defa bu kadar içten gülümserken görüyordum. Şaşırmıştım. Daha sonra burnumu gözlerimi yanaklarımı yüzümün her köşesini tek tek öpmeye başlamıştı.

Daha sonra alt dudağımı dişleri arasına alıp çekerek bıraktı. Aynı şeyi bir kaç defa üst dudağıma da yaptıktan sonra uzun bir öpücük dudaklarıma bıraktı.

Daha sonra aşağı doğru inip boynumu öpüp ısırmaya başlamıştı. Daha sonra göğüs ucumu ağzına alıp dişleriyle oynamaya öpmeye başladı. Arada sıkıyordu ama çok acıtmadan.

Sonra da diliyle karnıma doğru yalıyarak gittikten sonra karnımın farklı köşelerini bir kaç defa öptü. Yatakta oturduğu yerden doğrulup kemerini çıkardı. Önünde sadece iç çamaşırımla duruyordum. Bacaklarımı az da olsa kendime çekebilmiştim.

Kumaş pantolonunu da çıkardıktan sonra sadece boxerle kalmıştı. Bacaklarımı yeniden açıp bacak aramda yerini aldı. Erkekliğini kızlığıma sürtmeye başlamıştı. Kendime engel olamıyordum. Daha önce hiç yaşamadığım şeyleri yaşıyordum.

Göğüslerimi öperken iç çamaşırımın üstünden kızlığımı okşamaya başladı. Çok farklı bir zevkti sürekli istiyordum. Islanmaya başlamıştım. O okşadıkça ben altında inleyip kıvranıyordum. Bir anda doğrulup iç çamaşırımı çıkardı. Kendi boxserini çıkardıktan sonra yeniden üzerime uzandı.

Erkekliğinin ucunu kızlığıma dayadı. "Bunu neden yapıyorsun" diyebilmiştim sadece "benim olmanı istiyorum çünkü" diyip bir anda içime girmişti. Girmesiyle çığlık atmam bir olmuştu. Hepsini anlamıyordum. Erkekliğini büyüktü ve çok sertleşmişti. Ağrım oluyordu. Daha yarısı bile içimde değildi ama çok sancım vardı.

"Ateş acıyor.." biraz durduktan sonra birazını daha da içime itti. Artık duramıyor tırnaklarımı sırtına geçiriyordum. Bacaklarımı iyice açtıktan sonra başını boynuma gömüp tamamını içime sokmuştu.

Nefes alış verişimi düzeltmeye çalışırken. Ateş belimden tutup beni kucağına oturttu. Bu sefer daha hızlı girip çıkmaya başlamıştı...
*
*
*
*
*
*

(Çok uzun oldu diye kestim kb)


Töre +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin