Yıllar sonra bu günlüğü açtığımda ne hissedeceğim acaba? Ya da açabilecek miyim yıllar sonra bu günlüğü?
Aslında garip hissediyorum. Gelecekte ne olacak? Bir yere gelebilecek miyim? Geldim mi? Sürünüyor muyum? Bu konuda çok kaygılıyım. Hayatım ne olacak?
Kendimden nefret ediyorum. Bir insan aynı anda iki kişiye aşık olabilir mi? Olmasın lütfen... Mümkünse olmasın. Çünkü olursa ben gibi acı çeker.
Şu anda oturdum parkta. Sakız çiğneyip, Lana Del Rey "Salvatore" dinliyorum. Çok güzel şarkı bu arada.
Önümde bir oğlan var. Oğlan çok yakışıklı. Yazı yazarken bir yandan da onu kesiyorum. Altında paraşüt siyah bir pantolon, ayaklarında klasik adidas, üstünde ise bir futbol forması. Kırmızı ve lacivert. Hangi takım olduğu hakkında fikrim yok. Futbol sevmiyorum. Ama voleybol... Muahhh. Harika. Oğlan çok yakışıklı bu arada. Yeter lan, aynı anda hem iki kişiye aşığım hem de oğlan kesiyorum. Orospu muyum neyim?
Amk iki kişi önümde kavga ediyor. Birincisi; iki velet kavga etmiş, veletin annesi diğer çocuğu azarlıyor. İkincisi; bir kız bir oğlana küfür etmiş el hareketi çekmiş, oğlan da ona vurmuş. Kızın abisi oğlanı azarlıyor. Veletlerin amına koyayım.
Adamın teki de gelmiş önümde barfiks çekmeye çalışıyor. Gerizekalı. Dwaekki gym'e gitsene. XHPŞKRDJSJDJSJHVOW
Eskiyi özledim yaa. Yeto. Vallaha bak. Orospu Felix hayatıma girdi. Berbat hayatımı daha da kötü etti.
Keşke 5.sınıf zamanlarına falan dönsem. Güzeldi amk o zamanlar. Bak günlük her şey orospu koronayla başladı. Uzaktan eğitim oldu. Ji-hye gundisine aşık(!) oldum. Ne aşığı amk. Bir şey hissetmiyormuşum bile.
Her şey 8.sınıf yazı ile başladı. Yani 8.sınıfa hazırlık kursu ile. Jisung nereden konuştuk da Felix'i gördüm de bizi tanıştırdın amk. O günün şafağını sikeyim. Yok ya... Ya da sikmeyeyim. Acıtsa da en azından güzel zamanlar geçirdim bee. Cry for me. Let me please forgive you. Twice dinliyorum da yazarken hehehe. Ah Hyunjin ah. Valla gerizekalısın.
Amk Felix'i üstündeki sweati sikeyim. Jisoo'nun bu Flower niye LC Waikiki şarkıları gibi? Ama yine de güzel. Ben beğendim. Anlamı falan gayet hoş. Jisoo güzel karı hee. Benim konuyu saptırma şeklisi. XHZPRUXHAJKL... El yapımı random.
Minho'ya çok aşığım. Fazlasıyla aşığım. Ama ona aşıkken aynı zamanda Felix'e aşık olmam hiç hoş değil. Bu yüzden ağır bir dönem geçiriyorum günlük. Boş yapıyorum, her şeyi şakaya vuruyorum falan ama hüzünlüyüm günlük. Çok zor.
Şimdilik gidiyorum. Görüşürüz.