"I am only a fool for you..." demiş blackbear. Ama ben çok özür dilerim Minho. Sadece sana karşı aptal değilim. Felix dünyamı etkiledi, yerle bir etti. Ona karşı da aptalım. Sana hissettiğim duyguların aynısını Felix'e karşı da hissediyorum. Ve bu beni bitiriyor.
Kalbim acıyor Minho. Kalbim çok acıyor. Sen dudaklarımı öperken, kalbim arsızca atıyor. Atması yakıyor beni. Bitiyorum Minho. Nasıl aynı anda iki kişiye aşık olabilirim? Ben berbat bir insanım Minho. Özür dilerim...
Cidden iğrenç biriyim. Nefret ediyorum kendimden. Ah, gözlerindeki parıltılarla bana bakınca yanıyorum Minho. Bir şeyler kalbimi parçalıyor. Sen bana burada sadıkken benim böyle yapmam...
Minho'm. Canım sevgilim. Bazenleri diyorum ki eğer bu hayattan yok olup gidersem tüm her şeyden kurtulur muyum? Bu acıdan, bu suçluluk duygusundan... Ama gidersem sana ne olacak? Bana bu denli aşıkken, sana ne olacak? Bana canını verecek kadar severken, sana ne olacak?
Seni bırakabilecek miyim? Senin için ölüp biterken, seni bırakıp gidebilecek miyim? Zaten gitmek istememin sebebi de sana karşı hissettiğim suçluluk. Ama gidersem de seni yıkacağım. Çıkmazdayım sanki... Neyi seçersem seçeyim sonuç kötü. Her zamanki gibi hayal kırıklığıyım.
Felix beni bu duruma soktuğun için senden nefret ediyorum. Senin yüzünden her şey. Beni siktir et. Canımın yanması umrumda değil. Ama Minho... O bana bu kadar sadıkken...
Gözyaşlarım durmuyor. Bunu yazarken bile kağıdım gözyaşlarımdan yıpranmış.
Tekrar ve tekrar söylüyorum Minho. Özür dilerim bebeğim. Özür dilerim sevgilim. Lütfen beni affet. Beni affet sevgilim. Arkandan iş çevirirken beni affet. Sen bana aşık aşık bakarken sana bunu yaptığım için özür dilerim.
Daha fazla devam edemeyeceğim günlük. Kalbim dayanmıyor. Gidip uyumaya çalışacağım. Umarım rüyamda güzel bir şeyler yaşarım. Görüşürüz.