18.04.23

43 12 32
                                    

Felix... Felix canımı çok yakıyorsun. Kalbimi kırıyorsun. Sana inanıp güvenmekle hata ettim. Felix beni kendine bağladın, hayatımı yerle bir edip siktir olup gittin. İğrençsin...

Gerizekalı mıyım salak mıyım bilmiyorum ama seni hala sevmem... Acınası.

Jisung bizi ilk tanıştırdığında ne kadar da masum ne kadar da naif biriydin oysaki. Beni sarı saçların ve yıldız gibi çillerin ile etkilemiştin. Gerçi ben senin kalbine aşık oldum. Beni bitiren kalbine aşık oldum.

Keşke olmasaydım. Hayatımı yerle bir ettin. Senin yüzünden sevgilime karşı ağır bir suçluluk duygusu besliyorum. Birisine de anlatamıyorum. Kalbime ağrılar giriyor. Başkasına anlatsam benim hakkımda ne düşünürdü? Asla ve asla anlatamam. Senin bu yaptıklarından dolayı kimseye güvenemiyorum artık bu hayatta.

Gitmek istiyorum. Yapamıyorum. Çünkü Minho var. Ona asla kıyamam. Minho beni terk etsin istiyorum. Kendi canımın yanması umrumda bile değil ama Minho bana o kadar çok aşık ki asla terk edeceğe benzemiyor. Sen bana gel istiyorum. İstedikçe benden uzaklaşıyorsun. Madem gidecektin neden bana umut verdin?

Neden bana kolundaki çift bilekliğinden birini çıkarıp verdin? Neden bana çift yüzükleri alıp ortalıkta "Hyunjin benim manitam, Hyunjin benimki" diye gezip durdun. En önemlisi de şu... Neden beni dudaklarımdan öptün Felix? İstediğin canımı yakmak mıydı? Eğer istediğin buysa bravo sana... Başardın. Sayende kalbim paramparça ve kendimi öldürmek istiyorum.

O gün beni dudağımdan öptüğünde sana bağlandım Felix. Sadece çift bilekliği, yüzüğü falan olsa seni unutmak kolay olurdu. Çünkü sana tamamen bağlanmamıştım. Hadi diyelim bir kere öptün dudaklarımdan. İkincisi neydi peki? Hadi birinci öpücüğünü geçtim ikincisi neydi Felix?

Bunlar yaşandıktan sonra sana ciddi anlamda aşık oldum ve sen beni kendine bağladın. Hayatımın merkeziydin Felix.

Beni dudaklarımdan öptükten sonra sürekli yanaklarımı öpmeye başladın Felix. Nasıl aşık olmayabilirim ki sana? Zaten hoşlanıyordum bu da yardımcısı oldu.

Sen beni o gün öptüğünde senin de bana karşı bir şeyler beslediğini düşündüm. Ve o günden sonra sana karşı boş kalmamak için bende ikimize doğal taş çift yüzükleri almıştım. Yüzük parmağına takıp "Hyunjin bunlar çok güzeller. Çok teşekkürler ederim." dediğinde gözlerindeki parıltıları gördüm. Nasıl umutlanmayayım? Seninle güzel bir ilişkimiz olabilirdi. Her şeyi mahveden sendin.

Olanlardan birkaç gün sonra benim çok morallerim bozuktu ailemden dolayı, sende senin omzunda ağlamama izin vermiştin ve beni sakinleştirmiştin. Ben ise sana güvenip sana sığınmıştım.

Beraber yemek yemeye gidiyorduk sen ise ince giyinmiştin. Ve hastaydın. Üşümeme rağmen sana ceketimi vermiştim. Sen ise bana kocaman sarılmıştın. Yiyemediğin yemekleri bana verirdin. Ağladığımda bana çikolata ısmarlardın. İkimizin de favori çikolatası aynıydı ve bir tane alır ikimiz beraber yerdik. Çift miydik biz? Hayır asla... Bunu bozan sendin Felix. Senden nefret ediyorum Felix. Nefret...

Minho sevgilim. Her gün dediğim gibi. Senden çok özür dilerim bebeğim. Özür dilerim sevgilim. Seni çok seviyorum Minho. Neyse şimdilik gidiyorum günlük.
Görüşürüz.

~~~

Okuyucularım ben şöyle bir şey yapma kararı aldım. Şimdi bu günlük şeklinde giden bir fic ya. Aralara şimdiki zaman şeklinde yazılmış canlı bölümler de koyacağım. Ve o bölümleri ^ bu işareti koyarak belirteceğim. Sizce böyle yapmam doğru mu? Yapmalı mıyım? Yoksa yapmadan sadece günlük olarak mi devam etmeliyim. Sizin isteğinize göre yapacağım. Cevap verirseniz sevinirimmm. Tekrardan iyi okumalar dilerim. 💜💜💜

Hyunjin's DiaryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin