Merhaba günlük. Nasılsın? Uzun zamandır burada olmamam seni kırmamıştır umarım. Gerçi kırılırsan da anlarım. Malum ben herkesi kıran aptalın tekiyim.
Biliyorum. Kızgınsın bana uzun zamandır içimi dökmediğim için. Bana ne kadar kızsan bile yine benim iyiliğimi düşünüyorsun. Bunu bir sen bir Minho yapıyor. Minnettarım size.
Minho mu? Minhoyla geçinip gidiyoruz. Hala daha bir şeyleri atlatabilmiş değilim. Ona da yansıyor mu bunlar bilmiyorum. Ama keyfimin olmadığını sezdiğini hissediyorum. Tabii beni kötü görünce de elinden geldiğince iyileştirmeye çalışıyor.
Fakat beni ben olduğum için mi iyileştirmeye çalıştığını yoksa eski sevgilisinin yerini tuttuğum için mi iyileştirmeye çalıştığını bilmiyorum. Çok da sorgulamıyorum aslında. Biz eşitlenmiş olmuyor muyuz sonuçta? O beni eski sevgilisinin yerine koyuyor. Eski sevgilisinin yokluğunu benimle gideriyor. Ben ise hem Minho'ya hem de başka birine aşığım. İkisi aynı şeyler olmasa da birbini nötrlemiyor mu?
Her neyse artık ben dayanamayacak duruma geldim. Bir şeyler beynimi tırmalıyor. Buna engel olamıyorum. Kendime çok fazla yükleniyorum. Bu yük bana hastalık olarak geri dönüyor. Halsizlik beni sürüklüyor.
Ben artık başkalarını üzmek istemiyorum. Nasıl yapsam bilemiyorum. Bir şey gelse de beni alıp götürse. Bir dalga, bir ses, bir acı, bir şeyler...
Kendimi yok etmek gibi planlarım yok. Çökmüş durumda olan Minho'yu daha da çökertmeye niyetim yok. Zaten yeterince bitirdim onu.
İnan bana berbat hissediyorum. Hiç bu kadar kötü zamanlar geçirmemiştim. Gerçekten berbat hissediyorum. Üşüyorum. Hiçbir şeyi canım çekmiyor. Her şeyden nefret ediyorum. Sabahtan akşama kadar uyuyarak her şeyi geçiştirmeye çalısıyorum. Arkadaşlarım sürekli başımdalar. Hyunjin iyi misin? Hyunjin neden bu kadar durgunsun? Hyunjin neden gözlerin dolu? İnanın bana ben de bilmiyorum. Kendimi kaybetmiş durumdayım. Psikiyatriste gittim. Her şeyi anlattım. Beni hastaneye yatırmak istediğini, eğer böyle devam ederse sonumun iyi olmayacağını falan zırvaladı. Ben ise onu reddettim. Çökmüş beni, hasta beni daha da yok etmeye ihtiyacım yok. İlaçları istemiyorum. Onlar beni iyileştirmiyor. Onlar yüzünden düşünceler beynimi tırmalıyor.
Bugünlük bu kadar yeter. Ben artık bir şeyleri hissedemiyorum. Fakat içimde bir olumsuzluk var. Ne olduğunu bilemiyorum. Her zamanki gibi boşveriyorum. Sana iyi geceler günlük. Mutlu zamanlar, mutlu geçmiş ve gelecekler.
Ha unutmadan. Minho seni bu dünyadaki her şeyden korumak isteyip beceremediğim için özür dilerim. Seni dalgaların okyanusları, ela gözlerin siyah gözleri, yıldızların ayı sevdiği kadar çok seviyorum. Her şey için teşekkürler ederim.