Yıl 2013 dünyara 2 tane ikiz çocuklar geldi biri kız biri erkek ve isimleri kızn olan beren erkek olan ise çağrı dı ve bu annen hikayesi o zaman başladı babaları onlar dünyaya gökleri için ve baba olmak istemediği için evi terk etti ama anneleri yinede onları sende kullandı kurudu ve baba sevgisi olmadan büyüdüler kız lan yani beren çok akıllı,nazil,kibar ve saygılıdır ama ikizi tam tersi çağrı ise çok şımarık,kaba,sargışız tembel di hiç lav dinlemezdi annesini üzerdi ama annesi yinede lav etmezdi çünkü annesi ikisizini çok seviyordu bir gün.
Çağrı:anne nerdesinn.
Çağrı:anne lan cevap versene anne.
Beren:ne bağıyorsun çağrı annem ise gitti.
Çağrı:saten tek işi ise gitmek başka ne yapıyorki sanki bizi annelik yapıyor ya istediğim telefonu bile almıyor onun yüzünden bu haldeyiz ve sen harla o kadını bana savunuyorsun ya.
Beren:savunuyom tabi.
Çağrı:savunursan savun bana ne ben onu sevmiyorum.
Beren:çağrı sana biser dırım mi? Sen ister dinle ister dinleme bana ne neyse bak babamız yok ve annemizin de suçu diril onu suçlama tmmı.babamız bizi istemedi ve bizi terk etti suçlama tmmı bak bir gün tek başımıza kalcaz ve annemiz olacak ölünce anlarsın annemin kıymetini çağrı benden bu kadar dı umarım anlamışsındır.
Çağrı:banan ya banane off boş yapma beren ben gidiyorum.
*kapı calar*
Beren:kim o?
Anneleri canan:benim kuzum.
Beren:hoş geldin annecim:)
Anneleri canan:hoş bulduk cnm hadi salona gelin bugün sizin doğum gününüz sizi pasta ve hediye aldım:)
Beren:ya anne gerek yok tu sağol.:)
Anneleri canan:herser sizin için değer:)
Annesi canan:hadi salona.
*yazardan*
Hey merhaba sevgili okuyucum ve takipçilerim bugün siza annenizin kıymetini anlatım ama part:2 gelcek merak etmeyin kuzuların ama şimdilik güle güle:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir annenin hikayesi
Short Storyhey merhaba sevgili okuyucular bu benim bu hesaptan ilk hikayem olcak umarım beğenirsiniz