Onca sıkıcı dersin ardından uyumuştum. Uyandığımda sınıfta kimse yoktu . Bi an bunun rüya olup olmadığını sorguladım. Rüya da mıyım ben ? Bian kendimi çimdirsem mi ? Diye düşündüm . Ve yaptım da sjsjjs salak mıyım ben niye böyle bişey yapmıştım. Kendimi çimdirmemle bunun bir rüya olmadığını anladım. Çimdirdiğim zavallı kolum kızarmıştı . Biraz ovaladıktan sonra telefonumdan saate baktım. Saat 13.14 'tü .
Yani öğlen arasıydı. Bende kantine inip , bir kaç çeşit yemek aldım. Burda burslu okuduğumdan yemekler bana ucuza geliyordu.. Yemeğimi aldıktan sonra kimsenin olmadığı bir masa bulup oturdum. Biraz yedikten sonra içimi bi huzursuzluk kapladı neden böyle oldu bilmiyorum ama .. arada böyle oluyordu vee.. böyle olduktan sonrasında olaylar olaylar jsjs . O sırada içimdeki huzursuzluğun nedenini anladım.Sınıfın benden pek haz etmediği 2+1 geliyordu. Duygularımız karşılıklıydı . Bende onları sevdiğim söylenemezdi. Bu zamana kadar bursum kesilmesin diye sustum ama bunlar o kadar yüzsüz ki devam ettiler. 2+1 diyorum çünkü 3 kişiler. Aman Allahım bunları hak edicek ne yaptım ben!!? Yanıma ulaştıklarında tiksinerek baktılar ama ben yemeğime devam ettim. Benim onları takmadığımı gördüklerin de daha da ileriye gittiler. İçlerinden biri daha da yaklaştı ve tabağıma su döktü. Ben yemeye devam ettim. Ve yüzlerini buruşturup alayla sırıtmaya devam ettiler. Ben yetim hanedekilere dayanmıştım. Bunlar hiç birşeydi benim için ama bu onların daha da ileriye gidecekleri anlamına gelmiyordu. 2. leri gelip tabağıma tükürdü. Diğer ikisi kahkaha atmaya başladı. Bu durum da benim zoruma gitmişti . Ve tabağı alıp başına boşalttım. O çok sevdiği saçları mahvolmuştu. Ahh kıyamammm banyo mu yaptın çenn ?
3. 'Üsü de devreye girdi. Tam BANA tokat atacakkenn.....
~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Evet sudeciğimiz yürek yedi sjsjs.
Ve sınıftaki picme kızlara baş kaldırdı. Artık Sude eski Sude değil .
Herkes değişir . O da öyle..6. Bölüm nasıldı?
7. Bölüm bomba gibi bir bölüm olucak sizi seviyorum takipte kalın. Öptüm♡. Yıldızımızıda parlatmayı unutmayın lütfen yani okadar cok emek veriyorum yazıyorum. Bence emeğimin karşılığını alamıyorum. Sizden istediğim tek şey yıldızı parlatmak çok şey istemiyorum 2 saniyenizi almaz .~Eski beni çok arıyormuşsunuz bulursanız bi ara bana da getirin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?
ChickLitBen Sude . Sizin hiç sevmediğiniz , sürekli küçük düşürdüğünüz Sude . Siz tanıyamamışsınızdır şimdi ... ... Bazen soruyorlar "Hiç sevgilin oldu mu diye ?" işte buna gerçekten gülesim geliyor. Yani sonuçta doğru düzgün arkadaşım yokken nasıl sevgil...