¤Part 10¤

5 3 3
                                    

Sabah uyandığımda üzerimde bir ağırlık bir ağırlık hiç kalkasım gelmedi. O sıra aklıma İdris geldi , bana ders vericekti. Saat 7.30 olduğundan kalkıp hızlıca üstüme rahat bişiler alıp çıktım.

İdris telefonuma konum atmıştı dün ama zaten Nazlı'ların karşısında oturduğu için konumu açmadım. Gerek yoktu zaten bildiğim bir yerdi.

Ben yürümeye devam ederken düşüncelerin içinde de boğuluyordum neredeyse .. mesaj sesiyle kendime geldim;

İdris-Bu konum spor salonunun konumu sakın evime geldiğini söyleme!

Bayağı afalladım ne diyordu bu çünki ben onun evinin önündeydim. Bu şimdi mi söylenirdi .

Sude-Pis ibne niye önceden söylemedin şuanda evinin hatta kapının önündeyim.

O da mesajımı görmüş olacak ki beni aradı...

İdris-Nerdesin sen?

Sude-ıı şeyy evinin önündeyim .

İ-Konumun nerde olduğuna bakmak gibi bir zahmette bulunsaydın keşke!

S-Bağırma be bana nerden bilicem..

İ-Konumu açsaydın bilirdin.

S-...

İ-Bir yere kıpırdama geliyorum ben ..

S-tamam bekliyorum hızlı ol.

İ-Ya da bekleme kapının önünde bir ayakkabılık var , bildin mi? Heh işte içinde mavili beyazlı bir ayakkabının içinde evin yedek anahtarı var. İçeri gir geliyorum ben . Etrafı fazla karıştırma .. 10 - 15 dakika sonra ordayım.

Dedi çok bilmişçe .. bu tavrınızı beğenmiş değilim İdris Bey..

S-Niye senin evine gireyim ben ? Karşıda Nazlı yok mu ? Ona giderim ben.

İ-Saate bakmadın herhalde ...kızı bu saatte uyandırma !

S-ahh ..doğru diyorsun. Doğru söze ne denir ?

İ-Doğru denir.

Kapanan telefonla ekrana baka kaldım. O .. o az önce telefonu yüzüme mi ka-pattı ...  Yok yok o kim oluyor da o telefonu yüzüme kapatıyor ? Onu ben aradım bu sefer açınca da yüzüne kapattım. O öyle değil böyle olur İdris efendi!! Hahhayt keyfim şimdi yerine geldi.

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Ben geldim size bölüm getirdim. Ee napıyorsunuz nasıl gidiyor? Mesela vote vermemek için önünüzde bir engel yok ya hani ..

Kitap nasıl ? İyi mi? Yorumlar da boş olduğu için onu da bilmiyorum ya ben ?djdjdjdjdjdncjrieks yazar delirdi bölüm beklemeyin .. şaka be aa nereye hemen daha bir ton bölüm var.

Ulan İdris rahat bırak Sude'yi uğraşma kızla hayret bişi ya Allah Allah .

Bu bölümün sonundayız artık yeni bölümle tekrar görüşücez bir yere kaybolayım deme sakın .

~ Kalkıp gidemediği yere dalıp gidermiş insan...

Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin