¤Part 12¤

4 1 0
                                    

Yere yapışmam bir oldu çünkü İdris yumruğu bana geçirmişti. Heyy senin karşında bir kız var . Senin karşında ben varım . Sana bu yetkiyi kim verdi.

Tıhh bide soruyor muyum ? Sen kendin kaşındın Sude . Ama..ama öyle vurmasını gerektirmez ki bu.

Yere yapışmam yetmiyormuş gibi bir de kafamı yere çarpmıştım..şaka gibi yaaa. :((

Sude-yaa ayyh off

İdris-...*kıkırdar*

S- a bide gülüyo yaa ama ufff

İ-...

S-Başım çok acıyor ..

İ-Sen istedin bunu Sudee..

S-Ben sana göster dedim . Direkt ayı gibi hırpala demedim kii.

İ-Özür dilerim haklısın.*kıkırdamaya devam eder*

S-Haklıyım tabii.. ayyh başımm.

İ-*kendini tutamayıp kahkaha atar*

S-Şaka mısın be adam?!

İ-Neyse işte gidelim o zaman.

S- Tamam gidelim hadi.

(...) (Akşam olur.)

Başımın ağrısı hala geçmemişti. Nasıl vurduysa artık..İdris Manyağı .. ya sen kimsin de bir kıza vurursun. Bide o kız ben isem ..yaaaa sana bu yetkiyi kim veriyor söyleseneeee.Kendi kendime çıldırıyorum. Dağlara taşlara!!

Aklıma şeytanice bir plan geldi . Yarın yine  bu salona gidicektik. En azından İdris öyle sansın aman allahım yaa başımın ağrısını bahane edip gitmem. Hahhayt bu aklı bana veren yaradana kurban olayım.

Kendi kendime çıldırmaya devam ederken bildirim sesiyle kendime geldim; Nazlı mesaj atmıştı.

Nazlı-Sude orada mısın?

Sude-Malesef ölmedim..

N- ay kızım salak mısın sen?

S-Evet.

N- Neyse ne işte . Ee sen iyi misin? Bugün neler yaşamışsın kızım sen? İyi misin ? Sudee hey orda mısın?

S-Sen nereden öğrendin?

N- İdris'ten tabi ki.

S- Haaa evet o ruh hastası senin komşundu di mi ?

N- Evet kapı komşum ama senin düşündüğün gibi ruh hastası olduğunu düşünmüyorum. Aksini bile düşünüyorum aslındaa..

S-Ammaan banee ruh hastası işte .

N- Hı hı evet bence aksine çok da iyi birisi .

S-Evet öyle öyle kessin!!

N-Şüphen mi vardı?

S- üüff bana ne bana onu savunma . Neyse başımın ağrısından yerimde duramıyorum. Biraz dinlensem iyi olur.

N- tamam uyu sen .

S-Tamam görüşürüz.

N-Haa bide bir şey daha var.

S- evet nedir?

N-Seviliyorsun unutma bunu!

S- Sende öyle bebişim.

Sonra telefonu küçük eski kanepeme fırlattım. Başımın ağrısı helloo! Diye kendini daha fazla belli etmeye başladı. Bu gidişle bugün işe gidemem . İzin almam gerekicek.

Okulum başladığından beri ya okul çıkışı yada gece saat 10-11 gibi gidiyordum. Gece gidince patron Şevki Amca garsonluk yapmama izin vermiyordu zaten.. garsonluk yerine bulaşıkçılık yapıyordum akşamları..

Telefonumu yeniden alıp Şevki Amcayı arayıp durumumu anlattım hatta bunun için haftalığımdan kısabilirsiniz dedim. Ama o beni anlamış haftalığımı da tam ödeyeceğini söyledi. Bende bunu telafi edeceğimi ilettim .

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Selam aşkolar napıyonuz iyisiniz inşalah. Beni es geçin nasıl olduğumu ben bile bilmiyorum.

Ama bir istisna yok değil hanii...yanii nasıl diyim..şu alt sağda birtane yıldızımız varya hah işte onu turuncuya boyarsan yüzümüz güler.

Başım ağrıyor bölüm yazamıyorum. Fln yazsam bile internetim olmadan atamıyorum bölümleri. Beni anlıyorsunuz diye umuyorum.

Yorum yaparsanız sevinirim.Öptüm♡

~Bazen sadece susarsın..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin