(...)
Akşam oldu...Sonra eve yol aldım. Çok açtım. Yemek yapmakla uğraşamazdım hazır birşeyler yaptım. Ve yedim. Sonra kendimi zor ayakta tuttuğumu fark edince uyumaya çalıştım. Ve uyudum da ...
Sabah olunca da ....şeyy ben mutfaktaydım . Nasıl yaa? Sonradan jeton düştü...sjsjs odama hiç gitmemiştim ki .. Hatırladım öylece sandalye de uyuya kalmıştım. Cumartesi olduğundan okul yok.
Evin biraz dağınık olduğunu fark ettim. Öyle büyük bir evim yoktu . Yanii kirası da yoktu. Bu evin kirasını devlet karşılıyordu. Faturalar da yarı yarıyaydı. Bir cafe de part time çalışıyorum anca yetiyor. Oraya girebilmek için çok çabalamıştım. Cafe sahibine yalvar yakar anca işe aldı. Neymiş kızmışım burdaki ortam bana göre değilmiş fln. Cafe fln dedim ama akşam olduğunda bardan farkı yoktu bende bazen zaman kalırsa okuldan sonra ya da haftasonu gidiyordum. Bazen bulaşıkçı bazen garsonluk işte..
Evi toparladıktan sonra kahvaltı hazırladım. Yedim. Biraz telefonla uğraşıp sonradan müzik açtım . Kulaklığımla dinlerken canım çikolata çekti. Canımı hiç kırar mıyım ben ? Aa aşk olsun . Ya da olmasın istemez... Markete gidip çikolata aldım. Park evin yolu üstündeydi . Parka oturup yemeye başladım. Telefonuma mesaj geldi;
Nazlı- bugün nasılsın?
Sude- aynı sen?
N- iyiyim bende . İdris benim yan komşummuş be yeni öğrendim.
S- gerçekten mi ? Çok şaşırdım. Numarası var mı sende ?
N- yok ama alırım. Atarım sana
S- tm o zaman bb.
N-bb♡
S-♡
Bana bedava ders vericekte bende kaçıracam öyle mi ? Hahaahhahah çok beklersin. O kızlar zaten hadlerini fazlasıyla aşmıştı. Onlara cevap vermenin sırası geldi de geçiyor.
İçim intikam duygusuyla dolup taşıyordu. Can yakma sırası bendeydı. Devran döndü.. hadi sıkıysa yine devam edin .
~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Evet yeni bölümü kolundan çekiştire çekiştire size getirdim . Sjsjsj biraz geç geldi de kendileri .İnternet sıkıntım yüzünden oldu da kusura bakmayım tm mı?
Ee siz napiyorsunuz ? Heehhh gördüm seniii saklanmaya çalışma kalk da yıldızımızi parlattt hadii lütfenn!!
~Beni kimin yüzünden sensiz bıraktıysan Allah da seni onsuz bıraksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?
ChickLitBen Sude . Sizin hiç sevmediğiniz , sürekli küçük düşürdüğünüz Sude . Siz tanıyamamışsınızdır şimdi ... ... Bazen soruyorlar "Hiç sevgilin oldu mu diye ?" işte buna gerçekten gülesim geliyor. Yani sonuçta doğru düzgün arkadaşım yokken nasıl sevgil...