¤Part 7¤

8 3 7
                                    

Tam bana tokat atacakken kolunu ..dur bir dakika.. Nazlı mı?...o nerden çıktı?
Nazlı kızın kolunu çevirip arkasına aldı. Sonra kolunu büktü. Nazlı onların yakın arkadaşlarıydı. Ne-neden böyle bir şey yapmıştı ki? Nazlı konuşmaya başlayınca dikkatimi ona verdim;

"O benim arkadaşım bir daha ona yaklaşırsanız eğer sizi doğduğunuza pişman ederim! Anladınız mı lan beni !!?"dedi ve ben şoklar içerisindeydim. Çünkü Nazlı gayet kibar biriydi onu ilk defa böyle görmüştüm. Sanki.. sanki içinden bir aslan çıkmıştı.

Nazlı bana ilerleyip kolumu nazikçe çekiştirerek sınıfa getirdi. Sonrasında bana tebessüm ederek yerine geçti. Ben hala olayım şokundaydım. İdris beni öyle gorünce beni yerime oturttu. İdris iyi biriydi. Sanırım. Kötülüğünü görmemiştim.  Sürekli olaylar olduğundan bir türlü konuşamamıştık. Bir süre yüzüme baktı sorgularcasına..sonra elindeki kitabı okumaya devam etti. Ders zili çalınca bende hocanın gelmesini bekledim . Hoca gelince de derse daldım. Teneffüs zili çalınca İdris ; " Kantine inelim mi ?" Dedi. Bende "Bana uyar." Dedim. Kantine inip 2 latte aldık. Ne kadar ısrar etsemde beni dinlememiş o ısmarlamıştı . Oturduk bir yere ve sohbet etmeye başladık.

İdris- Öğlen arası o kızlar neyin nesiydi?

O nerden biliyordu? Sınıftaydı o sonrasında aklıma oradaki insanları hatırlamaya çalıştım o da vardı. Sonradan sınıfa çıkmıştı. Ve bu yüzden sorgulamadan bana yardım edip yerime oturtmuştu. Aklıma İdris'in sorusunu yanıtlamadığım aklıma geldi. Ve cevapladım. Ve herşeyi anlattım. Halimi anlamıştı. Artık herşeyimi bilen 2 kişiden biri olmuştu. 1. Nazlı onun yerini kimse tutamazdı. Artık iki dostum vardı. İdris yakışıklı biriydi yanlız arkadaşımdı. Bana göre biri değildi bende o gözle bakmazdım zaten ona.

İdris- sana dövüşmeyi öğretebilirim.

Sude- uğraştırmayayım seni..

İ- kendi isteğimle öğreticem uğraşmaya değer.

Bu çocuk gerçekten iyi biriydi. Hatta Nazlı'dan sonra en iyi arkadaşım olmuştu. Zaten başka arkadaşım yoktuda neyse..

S- tamam o zaman .

İ- ilk öğrencim olucaksın. Çok heyecanlıyım. 4 yıl karete. 2 yıl judo ve 5 aylık tekvando dan sonra ilk öğrencimi alıyorum.

Bu çocuk kemdinden emin konuşuyordu. Bu dediklerinden sonra ondan korksam mı bilemedim açıkcası..

İ- korkmana gerek yok .

Hafifçe sırıttı. Sanki beni duymuştu...sjsjsj herneyse.

S- siyah kuşağın var mı?

"Tabii ki." Demekle yetindi.

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
7. Bölümle geldimmm. Hoş mu geldim ? Bilmem . Yorumlar BOŞ olduğundan bilmiyorum daa! Herneyse bölüm nasıldı ha onu söyleyin barrii ben çok mu şey istiyorum bilmiyorum ki.

Herneyse Nazlının yaptığı şey doğru mu sizce?

Nazlının yerinde olsaydınız siz ne yapardınız?

Sizce İdris egolu mu? Bence değim ahahaha idrise taktım inanamıyorum. Ya beni bi dürtün deyin ki " Heyy yazar o sadece bir kitap karakteri ona aşık olamazsın!" deyin sjssj .

Sizi seviyorumm. Öpüldünüz.♡

~Unutmak yıllar alır , hatırlamak bi an.

Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin