¤Part 4¤

13 6 4
                                    

Okula girer girmez kalbim sıkışmaya başlamıştı. Nazlı endişeli bir şekilde bana bakıyordu."Sudee iyi misin sudee!??"dedi. Ben kalbimin ağrısından konuşamamıştım.  Kendi kendime sude yeter artık .  İnsanları endişelendirmeye hakkın yok.  Dedim . Nazlı'nın sorusuna kafamı olumlu anlamda salladım . Ve sınıfa geçtim . Bazıları bana tiksinerek bakıyor bazılarıda  alayla gülümsüyordu. Bu yaptıkları saçma sapan hareketler canımı sıkıyordu . Ama dayanmak zorundaydım. Aklımdan son
2 YIL diye geçirdim . 

Okul saat 7.30 'da başlıyordu. Sınıftakiler bundan memnun değildi. Ama yetimhaneden alışkanlık olduğu için sabah saat 6 'da ayakta olurdum. Çocukluğumu yetimhanede geçirdiğim için ne kadar söylenip dursam da bazı şeyler için de işime yarıyordu. Mesela küçükken orda ki düzene uyum sağlamasaydım eğer belki şuan lise bile okumuyor olabilirdim. Ve ya orda zorbalık görmeseydim bu yaşadıklarıma katlanamazdım. Her neyse ben ordayken çocukken büyümek zorunda kaldım . Ben diğer yaşıtlarımın yaşamaması gereken şeyler yaşadım.

İlk ders zili çalmıştı. Sınıftakilere dersin ne olduğunu sordum . Ama beni takmadılar. Bende ders programından baktım. İlk ders Matematikti. Matematikte iyiydim ama kafamı çok fazla yoruyordu. (...)
Teneffüs olmuştu. Nazlı arkadaşlarıyla gitmişti .Bana bağlı kalmak zorunda değildi yaa. Evet bana zorbalık yapan insanlar onun arkadaşlarıydı. Bir kaç defa Nazlı'yıda kendi taraflarına çekmeye çalışmışlardı ama başarılı olmamışlardı. Çünkü nazlı onlara baya sinirlenmişti. Onlarda pes etmişlerdi.

Bende teneffüs olduğundan bahçeye indim. Ve kimsenin gelmediği sessiz biryere oturdum . Zil tekrardan çalınca sınıfa doğru yöneldim. Sınıfa geldiğimde Nazlı sırasında oturuyor arkadaşlarıyla konuşuyordu. Nazlı'ya gülümsedikten sonra , yerime oturdum . *Nazlı'nın önünde oturuyor.*

Sınıf bir anda sohbete girmişti. Bende istemeyerek kulak kabarttım. Sınıfa yeni birisi gelicekmiş . Bi bu eksikti zaten. Hoca geldi. (coğrafya dersindeydik.)Yanında siyah saçĺı beyaz tenli bi çocuk vardı.

Hoca-Kendini tanıt.

Çocukta konuşmaya başladı.
?- Ben idris.İdris Çakır. Doğma büyüme İstanbulluyum.

Hoca-Tamam çocuğum hoşgeldin. Biryere otur.

Hoca bunu der demez sınıftaki birkaç kız yanındakileri ittiler ve ordan kalkmalarını sağladılar. Bu saçma davranışı anlamlandıramadıktan sonra çocuk dibimde bitti. Sanırsam yanıma oturmak istiyordu.Çantamı yanıma çektim ve o da oturdu. Sınıftaki kızlar bana ters ters bakıyorlardı ama ben de gözlerimi devirip yerime oturdum.

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Evet yeni bölümle geldimm. Nasıldı?
Evet bir karar verdim , bölüm sonlarına artık sözler bırakıcam. Sözleri yıldızımızı parlatarak alabilirsiniz.

Yeni biri girdi kitaba İDRİS ÇAKIR . İsme bak beee sjsjsjs herneyse idrisle neler neler olcak siz merakla beklerken benim kitabın sonunu bilmem biraz haksızlık.😶😶 herneyse sizi seviyorum .. bby öptüm.♡♡

~Çiçek kuruduktan sonra su dökmenin ne anlamı var?

Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin