¤Part 5¤

8 5 0
                                    

Eve dönme saati gelmişti. Bende otobüs durağına doğru ilerlemeye başladım. Şansıma otobüs erken gelmişti. Bende elimi kaldırıp durmasını sağladım. Otobüs durunca bindim . Aklıma bugün olanlar geldi. Yeni gelen biri ve o yeni gelen biri için 2 yıllık arkadaşlarını satan bir sınıf .... Benim ve sınıfimın uzaktan yakından alakası yoktu . Bis insan bu kadar mı salak olurdu ? Kendilerine bir şey olsa yeni çocuk değil arkadaşları yardım edecekti. Ben nasıl bir yere düşmüstüm. Herneyse umrumda değil son 2 YIL nasıl olsa ? Ama Nazlı 'yı özliyecektim orası kesin yani sonuçta üniversitede lise gibi İstanbul 'da olma olasılığı 25/100 gibi bir şey...

(...)

Çalar saatim çalıyoryordu . Ne ara uyumuştum ben ? Saate baktım ve okula gitmek için hazırlandım. Okula gitmek için evden çıktım. Otobüs durağına gittim . Durağa vardığımda otobüse 20 dk. Kalmıştı. Hava biraz soğuktu montuma daha çok sokulup otobüsü beklemeye devam ettim.

Otobus gelince bindim. Otobüsteki insanları incelemeye başladım. Allah bilir ne yaşamışlardı. Belki de içlerinden birileri benim gibi kimsesi yoktu . Belki de içlerinden birileri yardıma muhtaçtı. Ve ya benim gibi okula yol almışlardı. Okul demişken okulun ordaki durağa vardığımı farkettim .

Ve otobüsten indim. Ders zilinin çalmasına 5 dk. Kalmıştı. Bende koşarak derse yetişmeye çalıştım. Okulun bahçesine vardığımda zil çaldı. Ve tekrar koşmaya başladım çünkü ilk ders biyolojiydi ... ve biyoloji hocası derse geç kalanları içeri almıyordu ders boyunca.. ve benimde o buz gibi koridorda 40 dakika boyunca beklemeye niyetim yoktu . Hızımı biraz daha arttırarak koşmaya devam ettim . Koştuğumu düşünmüyorum. Ben ışınlanmayı keşfettim. Yuppiii.. ödül verirler miydi acaba ? Ayyy saçmala Sude.. ne ödülü ? Hoca tam kapıdan içeri sınıfa giriyordu ki bende tam arkasından ses çıkartmadan yürümeye başladım. Ve sırama oturdum. Hoca beni fark etmediği için dualar okurken sınıf mal mal bana bakıyordu. Ben de hepsine; " ilk defa mı insan gördünüz !" gördünüz bakışı attım. Bende sırama iyice yerleştikten sonra yanımda oturan çocuğa baktım. Sanki canı biraz sıkkındı. Herneyse çocuğu daha tanımadığımdan bişey demedim. Arkada baktığımda Nazlı bana gülümsedi bende aynı şekilde ona...

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~

Yeni bir bölümle 5. Bölümle karşınızdayım bölüm nasıldı?

Yine kendim kaşınıyorum ve 6. Bölüm hakkında bir şey söylemek istiyorum. 6. Bölüm de sınıftakilerin yüzünü yavaştan yavaştan ögreniceksiniz.

Nedense bu yıl kitap yazasım geldi. Hangi dağın başında kurt öldü? Sjsjs genelde yazı yazmayı sevmem de ..

İlerki bölümlerde idris' lede iletişime geçicez.Ah İdris ah. Gelecek bölümlerde neler neler olucak benim bunları bilipte sizin bilmemeniz kötü bir durum neyse ne işte kitabı nasıl bitiricegimi bile biliyorum siz düşünün gerisini!

Neyse benden bu günlük bu kadar en kısa zamanda görüşmek üzere ♡öptüm.

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın lütfen! ☆

~Güvenmek mi? Hahaha ben o duyguyu bir insanda harcadım hemde fazlasıyla..sıyla..

Hayata Tutunmak İçin Bir Neden ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin