Сьогодні батько працює в нічну зміну , сонце вже заходить , а Техьон згадав про велосипед в гаражі . Він накидає на себе куртку та одягає кросівки , бере ліхтарик про всяк випадок і йде за будинок .
Червоний велосипед з високою рамою , це не його , а його тата та омега думає , що Джихьок не буде заперечувати , якщо він прокатається . Виїжджає на асфальт і думає , що було би непогано проїхатися по лісу . Звернув в протилежну сторону від зупинки й їде стежкою . В лісі тихо , і здається , що Кім навіть занадто гучно дихає . Вмикає ліхтарик , так як тут ще темніше і оглядається навкруг себе . Дерева , запах хвої , тишина та темнота не лякає хлопця , а навіть заспокоює та в грудях оживає тепло. Руки дуже холодні і від вітру тіло тремтить , при тому він ще й ослаблий від того , що нормально не поїв . Кім зупиняється та піднімає голову вверх , зорі яскраво горять та в зіницях очей вони відбиваються . Температура помітно знизилась і від теплого повітря з рота виходить пар .
Небо гарне та цю красу не передати ні словами , і навіть не фарбами , потрібно запам'ятати , тримати в пам'яті та не забувати . Такі дрібниці багато хто не помічає , просто говорять , що немає нічого особливо, а варто оглянутися навколо і ти дивуєшся красі дощу та естетиці лісу , відчуває свіжий запах та відчуваєш прохолоду води в морях , озерах . На Землі багато прекрасних речей і люди унікальні й хороші , та деякі гниють від злості , заздрощів , хтивості , жадібності і власності . Список великий і не вистачить пальців , щоб перерахувати чим люди втрачають людяність . Думки схопили в полон парубка та гарчання збоку заставило зацепиніти, повільно з острахом повернув голову в сторону , він зустрів дикі очі вовка , великого ,чорного та лютого , він повільно , лякаючи жертву підходив до омеги з оскалом та гарчанням , на кожен крок він опускався нижче та спостерігав з під лоба . Техьон не міг ворушити тіло , воно застигло , а повітря стало катастрофічно мало , на очі наверталися сльози та розмивало картинку перед собою , він вже не бачив хижака , лише чув гарчання . Він падає на землю та відповзає назад поцарапавши долоні , та на макушці відчуває дихання та люте , гучне гарчання , не встигнувши навіть побачити хто ззаду , як його перестибує ще один вовк , набагато більший ніж попередній та накидається на іншого . Він зубами вгризається в шию та замикає щелепу , Кім швидко підривається та біжить зі всіх ніг не бачучи дороги через плівку сліз , дихання збилося , а ноги нестерпно болять та долоні ниють та печуть , забувши про велосипед він біжить і біжить , бо відчуття того , що його переслідують не відступає і збоку чує тріск палиці , ноги підкошує , він перечіпається через корінь дерева та летить на землю обдерши коліна , за спиною чується важке дихання та нижня губа тремтить від страху , як і інші кінцівки тіла . Техьон повертається та бачить перед собою ще більшого вовка , омега притискає ноги до грудей та не знає , що робити , серце калатає та ламає ребра зсередини, повітря знову не вистачає , а хижак стоїть та не ворушиться , вагаючись він повільно крокує до наляканого хлопця , підходить близько і злизує гіркі сльози юнака , що задихається та хлипає . Морду кладе на тендітне плече та чекає , поки він перестане тремтіти . Кім зажмурив очі від страху та голова різко закрутилося , а тіло кинуло в жар , він непритомніє та падає на землю , вовк дивиться на нього , мордою тицяє в шию і старається його привести до тями , він занадто перелякався , що знепритомнів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Give me your warmth
FanfictionПоки мати починає своє життя з новим альфою , Техьон став для неї тягарем , тому він переїжджає до свого батька в невеличке містечко , де ходят чутки , що живуть перевертні , і тому Те надіється, що ці почуття , які полум'ям горять в нього в грудях...