Як Техьон зміг піти до школи ? Для нього це було ціле випробування , адже тільки но він зайшов у школу до нього одразу підійшов сам Чон Чонгук , якого він цілував сидячи на його колінах.
— Хей , ну як , голова не болить ? –з легкою посмішкою підійшов до омеги .
— Я випив таблетку так що , ні , не болить – стиснув губи ,роблячи з них полоску .
— Ясно , ти вчора добре пив з Роєм та Юнгі , ви явно подружилися – тихо сміється . Смішно йому , тут у Техьона все лице червоне , аж плями є на шиї через спогад з поцілунками , а він сміється , ну випив , ну програв , і поцілував , правда , з ким не буває ? Та любому тут кожен день загадують бажання цілувати .
— Слухай , я не пам'ятаю , як добрався додому – чеше потилицю та дивиться вгору , на альфу .
— Все нормально , ми тебе завели додому – не хотів говорити , що лише він, Чонгук ,завів його додому .
— Оу , я нічого не натворив , коли був п'яним ?– точно натворив, нутром чує , що не лише поцілунок був.
— Ти що , нічого не пам'ятаєш ?– піднімає брови та схрещує руки на грудях .
— Пам'ятаю , як ми грали в карти , я випив і все , більше нічого – Техьон запихає свої руки в кишені по привичці .
Чонгук нахиляється до його обличчя , обпалює його щоку своїм гарячим диханням— Отже наш поцілунок пам'ятаєш – і Техьон весь в червоній фарбі , він опускає очі в підлогу та старається не дивитися на цю нахабну посмішку на лиці Чонгука , і від коли він такий став ?
— Це було бажання , яке я програв – тихо говорить , дивлячись на своє взуття .
— Тоді як щодо кафе ?-– тон змінюється на м'який , а в очах бігло проскакує знервованість .
— Що ? Кафе ? – спантеличино піднімає свій погляд на Чона , який киває
— Так , кафе , чи ти хочеш кудись в інше місце ? Можливо, парк ? – стоп ,що ? Тобто зараз сам Чон Чонгук , самий популярний альфа в школі , якого він по п'яні цілував сидячи на його колінах , запрошує його , Кім Техьона ,на побачення ? Вираження важко підібрати – в нього повний піздець .
— Як щодо в книгарню , а тоді в кафе ? – запропоновує омега , і щоки продовжують горіти .
— Згода – і на на лиці задоволена посмішка , вони разом йдуть до класу , Чонгук притримує йому двері і Техьон сідає за свою парту, не помічаючи своєї сплячої сусідки .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Give me your warmth
FanficПоки мати починає своє життя з новим альфою , Техьон став для неї тягарем , тому він переїжджає до свого батька в невеличке містечко , де ходят чутки , що живуть перевертні , і тому Те надіється, що ці почуття , які полум'ям горять в нього в грудях...