Техьон не пам'ятає як зайшов у дім на тремтячих ногах , адже саме його Чонгук притискав до паркану та цілував довго та повільно , руками стискав талію та гладив бока , сильно втискався в нього , не залишаючи ні сантиметра між ними та шепотів йому на на вухо :
—Побачимося завтра в школі , квіточка – і Техьон тоді зі всіх ніг біг у будинок , ховаючи своє червоне лице але тільки но двері зачинилися після нього він широко посміхнувся , густіше почервоні .— З тобою все гаразд ? – запитав його батько , який трішки відкинувши голову на спинку дивана , щоб поглянути на сина .
— А , так , все гаразд – він почесав потилицю та зайшов у кухню , трішки на місці пострибав , затуляючи рота рукою , щоб не завіжати і поставив чайник кип'ятити воду. Саме час для кружки чаю та хорошої книги , хоч не впевнений Техьон чи зможе він сконценруватися на книзі ...стоп , а де його книга , яку він сьогодні купив ? Техьон зітхає і чується стукіт в двері , Кім йде до дверей , видихає , прикладає руки до щік та відчиняє і бачить Чонгука з його яскравою посмішкою .
— Ти книгу на лавочці забув – хитає книжкою в свої руці .
— Я щойно про це згадав , дякую – і простягає руку , щоб взяти книгу та його тягнуть на себе та цілують швидко , на кілька секунд і шепочуть: —Вибач , квіточко, не втримався – та віддає йому книгу з ще ширшою посмішкою. Омега легко посміхається та щоки спалахують рум'янцем , тоді його витягують з дому і притуляють до стіни поряд з одвірком , Техьон дивиться на альфу , який одну руку поставив біля його голову , а іншою зачинив двері .
Немає слів , бо в них погляди , від яких серце вистрибує з грудей та довгі , розслаблені поцілунки , Кім осмілився положити руки на широкі плечі Чонгука, поки той міцно тримає його талію та цілує , цілує і цілує . Не може насолодитися цим омегою , підходить ближче , їхні тіла торкаються і вони розділяють один подих , на секунду відривається від бажаних губ , гладить руками талію та перароховує ребра , горбиться над омегою та кладе голову тому на плече , носом втикається в шию і відчуває чужі пальчики в своєму волоссі .
Хочеться його всього собі , хочеться забрати , тримати лише в своїх руках , бачити його посмішку кожен день та отримувати поцілунки . Кладе руки на його щоки та трішки стикає їх , роблячи з губ бантик , який так і проситься розцілувати і Чонгук цілує , залишає кілька чмоків на його губах та посміхається .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Give me your warmth
FanfictionПоки мати починає своє життя з новим альфою , Техьон став для неї тягарем , тому він переїжджає до свого батька в невеличке містечко , де ходят чутки , що живуть перевертні , і тому Те надіється, що ці почуття , які полум'ям горять в нього в грудях...