7

211 26 1
                                    

— Блін , горить ! –  чується за товщою дверей та сну .

— Як горить? Йомайо , а я говорив , що його не можна допускати до моєї кухні – швидко протараторив Рой .
Кім сонно стогне та шукає руками мобільник під подушкою , згадує , що не в себе вдома та , напевно, кудись кинув його .
Підводиться та пальцями одразу торкається скронь - він явно перебрав свою норму . Відчиняє двері та забуває зайти в ванну кімнату, йде зразу за запахом горілого .

— Що це за запах ? Що горить ? – хмурить брови та получає миттєву увагу альф .

— Це в Хорса просто руки не з плеч виросли – процідив скрізь зуби кожні слова Рой . Підходить та сідає поряд з Чонгуком , який нахиляється в його сторону та говорить : — Добрий ранок , як спалося на новому місці ? – Кім тре око та сповільнено повертає голову ,

—Добрий, та нормально .

— Тут Хорс намагається зробити сніданок та , як бачиш, у нього не дуже це виходить – насмішливо глипає на брата , який погрозливо кинув злий погляд на нього .

— Я помітив .– й двоє заповнили кімнату легким сміхом .

— Як можна було так робити омлет , щоб він прилип до сковороди? Ти унікум просто . – сильно піднімає брови догори від обурення, бо все таки , прокиньтеся , це ж його сковорідка !

—Я в шоці – відзивається молодший Чон .

— А я в ахує , тут , блять , тепер то не відідреш , а це в мене одна , єдина і любима сковорідка – піднімає вказівний палець перед їхніми лицями Рой .

— Твої проблеми . Чим я винуватий , що в тебе всього одна сковорідка ? –  повертається до друзів , які сидять за столом та говорить : — Подаруємо на день народження нову ? –  й троє пирскають .

— Якби міг купити тобі нові мозги , то би і без день народження подарував би їх тобі –  вони двоє обмінюються суперницькими поглядами , поки інші двоє за ними спостерігають та сміються .

— Вау , але щось вообще не смішно .

—  А мені смішно , ха-ха-ха.

— Смішно йому , ну то посмійся .

— Ну і посміюся .

— Ну і смійся .

—  Дитячий садок у групі « Капітошка » –  посміхається омега та чує як поряд альфа тихо хихоче .

—  Смішно ? Ну то посмійтеся –  протараторили двоє і всі четверо залилися сміхом . Веселило не так той жарт , як сам сміх Роя , який нагадував на закипівшого чайника .

Give me your warmth Where stories live. Discover now