Lina'nın Ağzından
Açelyanın bana art arda mesaj atmasıyla telefonuma baktım.
Açelya: Kızımm, senin fotoğraflarını bir butik paylaşıyor.
Açelyanın bana attığı ınstagrama baktım.
Kimgüzelolmakistemezki: Fiziğinizin güzelliğini ortaya çıkartmak mı istiyorsunuz? Bu kıyafet tam size göre.
Elfida_ırmak: Bence kızın fiziği güzel.
Eda_naz: Bu fizik ben de olsa ben de de böyle güzel durur.
Eylül_ırmak: Kızlar, önemli olan kilo değil, özgüven.
İdil_buse: Çok güzelmiş. Kesinlikle sipariş edeceğim.
Büşra_gizem: Sevgilim izin vermez.
Kimgüzelolmakistemezki: @Büşra_gizem: Sevgilin mağara da mı yaşıyor? Her kız istediğini giymekte özgür.
Instagram hesabına mesaj attım.
Lina_su: Benim fotoğraflarımı izinsiz bir şekilde kullanıp insanları kandırmaya utanmıyor musunuz?
Kimgüzelolmakistemezki: Hanımefendi, bu fotoğrafların sahibinin izni var.
Lina_su: Benim profilimi incelerseniz fotoğraflarımın sahibinin ben olduğumu anlarsınız.
Kimgüzelolmakistemezki: Ben çok üzgünüm.
Lina_su: Fotoğraflarımı silmenizi rica ediyorum.
Kimgüzelolmakistemezki: Silemem.
Lina_su: Sebep?
Kimgüzelolmakistemezki: Çünkü bu fotoğraflar sayesinde butiğimiz daha iyi yerlere geliyor.
Lina_su: Dolandırıcılıkla buraya geliyorsunuz. Özür dilemeniz gereken yerde ne diyorsunuz? Kabahatiniz özründen büyük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM/YARI TEXTİNG +18
ChickLitBirbirini çok seven iki insan tekrar bir araya gelirse ne olur.. Kopyalanması durumunda yasal işlem başlatılacaktır.