Lina'nın Ağzından
Umut'un kaslarından başlayarak yavaş yavaş aşağı doğru öpmeye başladım. Aletinin orasına geldiğimde aletini ağzıma almadan hafifçe öpmeye başladım. Aleti dikleşmişti. Öpmeyi bırakıp üstünde zıplamaya başladım. Ayaklarını zevkten hareket ettirince rahatsız oldum. Ayaklarını zincirledim. Üstünde durup hızlı bir şekilde sürtünmeye başladım. Bir yandan sertçe dudaklarını öpüyordum. Öpüşüme sertçe karşılık veriyordu. Dudaklarını kızartmış ve şişirmiştim. Kaslarından başlayıp aletine doğru okşayarak daire şekli çiziyordum. Aletine geldiğimde aletinde çizgi olan yeri daha çok okşamaya başlamıştım. Bir yerde okumuştum. Erkeğin aletinde çizgi olan yerden daha çok etkileniyorlarmış. Dediklerinin doğru olduğunu anladım. Çünkü orayı okşamamla birlikte çok sesli bir şekilde inlemeye başladı. Aleti o kadar uzundu ki zar zor hepsini ağzıma sığdırdım. Özellikle çizgi olan yeri yalamaya başladım.
-Çok boşalacağım, istersen bırak.
-Sorun değil, senden tiksinmiyorum.
Boşalmasını beklerken iyice ağzımı açtım. Boşalınca gerçekten doğru söylediğini anladım. Ağzıma uzun bir süre boşalmıştı. Tekrar aletini hızlı bir şekilde yalamaya başladım.
-Ah, bebeğim çok iyisin.
Hiç hızlanmadığım kadar hızlanınca kendinden geçer gibi ses çıkardı.
-Bebeğim zevkten bayılacağım sanırım.
Ses çıkartmayınca ona doğru baktım. Gerçekten bayılmıştı. Yanına uzandım. Ben de yorulmuştum. Benim yaptığım hareketlerden zevk alması benim hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM/YARI TEXTİNG +18
ChickLitBirbirini çok seven iki insan tekrar bir araya gelirse ne olur.. Kopyalanması durumunda yasal işlem başlatılacaktır.