Bölüm 24

257 22 2
                                    

Lina'nın Ağzından

Çok sıkılmıştım. Daha deminden beri Umut 'un uyanmasını bekliyordum. Umut sonunda uyandığında bana doğru baktı.

-Beni çözmeyecek misin?

-Dünü belki tekrarlarız diye düşündüm. Çünkü bayıldın.

Utanıp başka yere baktığında gülümsedim.

-Neden seni görmemi istemiyorsun?

-Yoksa ben uyurken bana baktın mı?

-Hayır, ne kadar merak etsem de güvenini kırmak istemedim.

-Bu soruya cevap vermek istemiyorum.

-Peki.

Ellerini ve ayaklarını açtım. Yataktan kalkacakken yatağa düşmesiyle endişeyle Umut'a baktım.

-İyi misin?

-İyiyim, sadece ellerim ve ayaklarım uyuştu.

Üzgün gözlerle Umut'a baktım.

-Sorun değil güzelim.

-Sen uzan burada ben sana krem getireyim.

Krem getirip Umut'a sürmeye başladım. Umut sanki beni ezberlemek ister gibi gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Krem sürmeyi bitirdiğimde ayağa kalktım.

-Sen burada kal, ben kahvaltı hazırlayım.

Kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazır olunca Umut'un ellerinden tutup kalkmasına yardımcı oldum. Umut'un telefonu çalınca benim bakmamı istedi.

-Beyza arıyor.

-Meşgule at.

Zevkle meşgule attım. Tekrar aramasıyla gene meşgule attım. Ne kadar inatçıydı böyle. Mesaj gelmesiyle Beyza'nın yazdığı mesajı okumamla yutkundum.

Beyza: Ailem izin verdi artık senin için modellik yapabilirim.

Senin benim için modellik yapmanı istiyorum.

Buradan bölümlere devam edemediğim için ikinci kitaptan devam ediyorum.

INSTAGRAM/YARI TEXTİNG +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin