Selamlarrr. 😊
Ben geldim hehe.😁 Duydum ki Once'ların hepsi 2 gündür kalp krizi geçiriyormuş 3.günde bende buna devam etmek istedim. 🤭
Sevgili ONCE'lar, Cumartesi-Pazar o konserlerden sonra kalbi teklemeyen var mı? Ara ara gittim geldim şahsen ben diğer tarafa. Bir ışık vurdu gözüme "GEL, GEL BURAYA" dedi. Meğer Twice parlıyormuş. 🤣🤣🤣 Gözüme kaçtılar, kalbime oturdular, beni benden aldılar. O derece manyak oldum nokta.
Konserlerin arasının uzun olmasını isterdim çünkü ciddi anlamda kalbimi
yavaşlatmaya ihtiyacım var. Uluslararası konserde daha beter olacağız. Umarım bu dünya turunu sağlam bitirmeyi başarırız ONCE. 😬 FİGHTİNG ! 💪O zaman çok uzattığıma göre bölüme geçebiliriz, HEHE. 😇
İyi okumalar dilerim, iyi eğlenceler. 😊
***
Sıcak bir bedenin üzerindeyken uyandım ama henüz gözlerimi açmamıştım.
Bedenime dolanan sıcak kollar ve bu koku beni iyi hissettiriyordu. Yavaşça gözlerimi açıp kapının önünde dikilen 7 kıza baktım(evet bu neredeyse her kitabımda oluyor ama ne yapabilirim ve evet kendimi tekrarlamamaya çalışıp tekrarladığımı da biliyorum, üzdü 🥺 ) ve sonra başımı kollarına nasıl yerleştirdiğimi bilmediğim Sana'ya çevirdim. Bana gülümseyerek baktı ve
"Günaydın aşkım." dedi.
Hızlı ama yanlış anlaşılmayacak kadarda yavaş bir şekilde ondan çekildim. Kalp atışlarımı duymasına izin veremezdim.
"Gü-günaydın bebeğim." dedim gülümseyerek.
"Günaydın, kahvaltıyı bile hazırladık ama siz hala uyuyorsunuz, ne büyük uykucu aile!" dedi Dahyun unni.
Aiko da uyuyordu demek.
"Ah yorulmuş olmalıyız, normalde Tzuyu erkenden kalkardı." dedi Sana bana bakarak. Bende kendime şaşırıyordum neden erken kalkmadım?
"Tabi öyle yumuşak kolları bulunca iyice mayışmış kız, uyanamadı." dedi Momo kıkırdayarak.
Gülümsemeye çalıştım ama aklımda bir soru vardı, sen onun yumuşak kollarını nereden biliyorsun ki!!!
"Sana-chan ne zaman giyinik uyumaya başladın?" diye merakla sordu Jihyo. Gözlerimi kocaman açıp Sana'ya döndüm. Bana utançla gülümseyip sinirle kızlara baktı.
"Yah, ne yapacaksınız siz bizim geç uyanmamızı benim çıplak uyumamamı! Hadi gidinde hazırlanalım sabah sabah dikildiniz tepeme, karıma güzelce bir günaydın bile diyemedim!"
Sana onları göndermek için bunu söylemişti, bense onlara dönüp gülümsedim.
"Ayrıca iyi ki artık çıplak yatmıyor yoksa hepiniz onu o şekilde görmüş olacaktınız!"
Bu söylediğimden sonra hepsi birbirine baktı. Gülmemeye çalıştıklarının farkındaydım. Gözlerimi kocaman açıp önce kızlara sonra Sana'ya baktım.
"Ne? Gördüler mi!!?"
Şok içinde sorduğum sorudan sonra kızlar kıkırtılarla dışarı çıkarken Chaeyoung,
"Wooaaaa Tzuyu çok kıskanç!" dedi.
Bunun kıskanmak ile ne alakası vardı? Çıplak vücudunu neden başkaları görüyordu ki!
Kızlar kapıyı kapattıklarında boğazımı temizleyip yataktan kalktım ebeveyn banyosuna girmeden geri döndüm ve bana bakan Sana'ya sordum. Onu her zaman bana bakarken yakalıyordum, ben olsam utanırdım ama o benim aksime çoğu zaman bakışlarını kaçırmıyordu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeler 🎭✅️(SaTzu)(gxg)
FanfictionYaraları olan ve bazı yaraları zamanla birbirine benzeyen bir öğretmen ve iş kadının hikayesidir. ** Ortak bir noktaları vardı, bu iki kadının hayatını birbirine bağlayan başka bir şeydi... Başka bir yara... Not: Bir SaTzu (Twice) hayran kurgusudu...