10. Bölüm

477 47 179
                                    

Merhaba. Son yarım saat içinde canım çok sıkıldı. "Canımı sıkan şeyler ve ben" hakkında yazsam 20 kitap çıkar herhalde. Neyse. 😏

O yüzden bu güzel bölümü sizinle paylaşmak istedim. En azından modum yükselir yorumlarınız sayesinde. Şimdiden teşekkürler, iyi ki varsınız.🙏💚

İyi okumalar dilerim.💚

***

Sonraki günler Sana çok mutluydu. Annesi Tomoe da aynı şekilde. Gerçekten gelinleriymişim gibi davranıyorlar ve benim için bir sürü şey yapmak istiyorlardı.

Bense sadece Aiko ile ilgileniyordum ve onların çoğu teklifini geri çeviriyordum. Bir sabah Sana eve terzilerin geleceğini söyledi. Gelinlik ve elbiseler için gerekliymiş. Dışarı çıkmayı reddettiğim için bunu yapmıştı.

Kendimi ona karşı kötü hissettiğim için kabul ettim. Oysa gelinliğin olması bana saçma geliyordu. Ne gerek vardı ki?

Sonra bana fotoğraflarımızın olması gerektiğini söyledi. Eh tabii ki insanların inanması için fotoğraflara ihtiyacımız vardı. Daha fazla zorluk çıkarmadan kabul ettim söylediklerini.

Birkaç terzi gelip ölçülerimi aldılar. Getirdikleri birkaç parça elbiseyi denedim ve Sana işteyken Tomoe elbiseleri üzerimde inceleyip okeyleyen kişiydi.

Gün bu sebeplerle yorucu geçmişti. Akşam Sana elinde büyük bir kutuyla geldiğinde ne olduğunu merak etsem de sormadım. Yemekten sonra odama çıktığımda benimle gelip kutuyu da yanında getirdi. Yatağa koyduktan sonra gülümsedi.

"Bu nedir?" diye sordum.

"Aç bakalım." dedi sadece. Kutuya uzanıp açtığımda içinde bir sürü yüzük olduğunu görmüştüm.

"Alyanslarımızı seç diye getirdim."

Gözlerimi boynumdan sarkan annemin yüzüğüne indirdim. Kolyeyi çıkarıp zincire astığım yüzüğü aldım ve "Chou" yazılı kolyeyi geri taktım. Avucumdaki yüzüğü inceledim. Evliliğe uygun güzel bir alyanstı. Bunu ona uzattım.

"Annemin alyansını kullanabilir miyim?"

Sana elimden yüzüğü aldı ve baktı sonra hemen gülümsedi.

"Pekala, içine baş harflerimizi yazdırıp kendime de bunun eşini yaptırayım o zaman?"

Masumca başımı sallarken o da kutuyu kapatıp aldı ve cebinden daha küçük bir kutu çıkardı. Açıp bana uzattı.

"Bu da alyansının yanına takabilmen için. Sonuçta zengin bir aileyiz. Her zaman takmasan da bazı zamanlar hele de amcamın yanında ihtiyacımız olacak."

Önümde duran tek taş yüzüğe baktım. Güzel duruyordu. Başımı sallayıp kutuyu aldım ve denemek için parmağıma taktım. Tam olmuştu. Kaşlarımı çatarak Sana'ya baktım.

"Ölçümü nasıl bilebilirsin?"

Omuz silkti Sana ve sırıttı.

"Meslek sırrı."

Şakayla gözlerimi devirdim, 

"Mesleğin bu değil bile!" dedim ve gülümsedim. 

Yüzüğü çıkarıp tekrar kutusuna koydum ve çekmeceye yerleştirdim. Evlilik kararımdan sonra Sana benimle aynı yatakta yatmamıştı zaten öncesinde de bu teklifi kabul etmediğim için yanımda yatmayı bırakmıştı...

Kutuyu alıp gidecekken onu durdurmak istedim yatağında yatması için ama utanıp yapamadım. Tek başıma büyük yatağa uzandım.

**

Maskeler 🎭✅️(SaTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin