7. Bölüm

440 48 35
                                    

Merhaba. 

Bölümü Sana'nın gözünden okuyacağız ve bu bölüm için söyleyecek pek bir sözüm yok. Sadece,

İyi okumalar dilerim... 💚

***

Sana'nın gözünden-

Hayatımda her şey karışık ve yarımdı. Annem, Aiko, şirket, amcam, hepsine birden yetişmek benim için büyük zorluktu. Hele de Aiko'yu herkesten saklamak...

Rena geldiğinde Aiko'nun varlığını kimseye söylemedik. Boşanana kadar söylemeyecektik. Amcam onun dönüşünü onaylamamıştı bile çocuğu nasıl söyleyebilirdik ki...

Tabii Rena'dan sonra, o öldükten sonra öğrenmişti her şeyi ve asla gün yüzüne çıkarmamızı istemedi. 

Aiko sessiz bir çocuk olmuştu o günden sonra. Annem ve ben öyle bocaladık ki, Aiko ile ilgilenmeye fırsatımız olmamıştı. Hizmetliler ve tuttuğumuz bakıcı onunla ilgilenirken biz Rena'nın yasını tutuyorduk.

Annem benden daha erken toparlamıştı. Aiko ile ilgilenmeye ve onunla vakit geçirerek kendine ısındırmaya çalıştı. Ne kadar iyi ve tatlı yaklaşsa da Aiko ona da hiçbir tepki vermiyordu.

Şoförlerden biri işten çıktığında diğer şoförün de annemle dışarıda olmasından dolayı gitmiştim o gün okula. Onunla ilk tanışmam biraz agresif olmuştu biliyorum. Aiko için bir şey yapmadığımızı mı sanıyordu? Onun için hediyeler aldı annem, psikoloğa götürdü, onunla konuştu...

Bana annesi diye hitap etti Bayana Chou. O an içimde bir şeylerin acıdığını hissettim. Ben onun annesi olamayacak kadar ilgisizdim her şeye. Rena'nın yerine asla geçemezdim. Aiko da beni kabul etmezdi zaten. 2 yıldır yüzüme bile bir elin parmakları kadar bakmamıştır belki Aiko.

Okul müdürü ile anlaşarak yaptığım uygulamayla 1 yıldır kameradan Aiko'yu izliyor ve öğretmenlerin ona davranışlarını, onun okulda neler yaptığını izliyordum. Normalde böyle bir şeyin serbest olacağını sanmıyorum ama bizim için bir istisna yapılıyordu.

Bayan Chou'nun ne kadar çabaladığını gördüm. Ona sunduğu teklifleri ve Aiko'nun tepkisizliğini. Sonra Aiko'da ki değişiklikleri fark ettim. Birinin ona dokunmasına asla izin vermezdi. Arabada kemeri asla taktırmazdı. Birine bakmaz ya da resim çizmezdi.

Aiko bu kadınla değişiyordu sanki...

Onu kafede gördüğümde şaşırmıştım, onca öğrenciyle ilgilendikten sonra ikinci bir işte çalışarak nasıl ayakta kalabiliyordu?

Sonra Jackson'ın ona bakışlarını fark ettim. Kızı rahatsız ediyordu ve Chou'nun bundan memnun olmadığı belliydi.

Ona otel odası teklif ettiğinde kanım öyle bir kaynamıştı ki Tzuyu uzaklaşınca ayağına bir tekme sallayıp dikkatini üzerime çekmiştim.

"Bana bak, ne biçim konuşuyorsun sen kızla! Belli ki istemiyor seni, aptalca davranmayı bırak çocuk değilsin!"

"Sen istemiyor san, bana deli oluyor sadece farkında değil."

"Jack!"

"Tamam ya tamam, hadi kahveni iç."

O gün Jackson ödemeyi benim yapmamı söylediğinde benden önce kafeden çıkmıştı, bende kasaya gidip ödeme yaptım. Chou'nun olmadığını fark etmiştim sonra bağırışlar duyar gibi olup kafeden çıktım hızlıca.

"Jackson!" diye bağırdım. Kızı zorla arabaya bindirmeye çalışıyordu.

Tzuyu bağırışım sayesinde elinden kurtulup ona bir tekme sallamış ve koşarak uzaklaşmıştı. Çok korkmuş olmalıydı...

Maskeler 🎭✅️(SaTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin