Capitolul 3

68 3 0
                                    

    Eram foarte speriat și nu știam de ce e asa de nervos pe mine, sau cred ca din cauza lui Jack. Am închis ochii și am așteptat. În câteva secunde vad ca cineva ma mângâie pe cap, asa ca deschid ochii. Era Nick, dar... Acuma câteva secunde nu era nervos pe mine?

N: Iubire, dă-mi un sărut înainte de ora, nu o sa ma pot concentra
Y: B-Bine, dar ne vad toți
N: Nu contează, tu ești tot ce contează în acest moment
     
        *Yanis îl săruta pe Nick, iar Jack se face rosu la față de furie*

N: Pai, ne vedem acasă iubire pentru runda a doua
Y: Pai Nick, astăzi as vrea sa stau la cămin...
N: De ce? Nu ți-e bine cu mine?
Y: Ba da, știi ca te iubesc, dar trebuie sa mai stau și pe aicea
N: Atunci o sa stau și eu în camera mea, ok? Ps: Stau singur, vin-o când vrei, sau vin și te iau eu pe sus ;) de runda a doua tot nu scapi bby
Y: Am înțeles șefu :)
N: Ma bucur soție ;)
Y: Ce dulce, chiar ai vrea sa fiu soția ta?
N: De ce nu? Te urmăresc de mai bine de 2 ani, normal ca o sa vreau sa fii soția mea. Asa știu ca o sa te am pentru mine pe vecie. Poate apare și un Nick junior
Y: Wow, te iubesc!!
N: Și eu, tu ești viata mea!

*după ce pleacă Nick*

J: Ce a fost aia? Credeam ca ma iubești, dar se pare ca m-am înșelat...
Y: Nu am spus ca nu te mai iubesc, doar ca el ma farmecă asa de tare... Plus ca m-a cam cumpărat...de la tatăl meu
J: Ah... Scuze... Dar un sărut pot sa primesc și eu?
Y: B-Bine!

      *Jack îl săruta pasional pe Yanis*

J: Mulțumesc ca m-ai lăsat sa te sărut, ești un dulce! Te iubesc orice ar fi, și dacă o sa te căsătorești cu Nick nu o sa scapi de mine, îți promit! Mereu o sa dai de mine și o sa te i-au în brate zicadu-ti pufuleț.
Y: Mulțumesc ca ești alături de mine ursuleț. *Începe sa planga*

J: De ce plângi pufuletul meu?
Y: Fiindcă nimeni nu a mai spus ceva asa de sentimental către mine... *Îl îmbrățișează pe Jack* Te iubesc și pe tine ursuleț! Nu ma pot decide, dar dacă ar fi, fără supărare, l-aș alege pe... Nick.
J: Nu e nimica, nu ai vrea sa rămânem prieteni? Nu vreau sa ma bag în viata ta, e mai bine asa...
Y: Desigurrrr!!!
J: Gata ca începe ora :)

*după ore*

Y:Mergem în camera noastră?
J: Desigur, haide!
Y: O sa dorm eu pe canapea
J: Nu, eu o sa dorm pe canapea, cum să-mi las pufuletul să-și rupă spatele în canapeaua aia
Y: Dacă tu vrei...

*în camera*

  Nu am întrat bine în camera ca acolo l-am văzut pe Nick... Eram speriat, cum a aflat la ce camera stau? Vai... O sa vadă ca stau cu Jack și o sa ma suspecteze degeaba... Ce viata de rahat! O urăsc din toată inima mea, nimeni nu ma vrea, mai bine mor!

N: Am venit în vizita iubire!!
Y: Ce bine, îmi era dor de tine! *ma așez la el în poală*
N: Și mie! Nu ai vrea sa vi și tu pe la mine? ;)
Y: Nu chiar acuma, dar deseară vin, nu vreau să-l las pe Jack sa doarmă pe canapea, asa ca deseară dormim împreună se pare.
N: Perfecttttt.... Rundaaaaa 2!.hehehe
Y: Chiar azi, nu ai pic d....
     
        *Nick îl săruta pasional și umed*

J: Ce faceți?????
N:Aaaa... De aceea nu ai vrut tu la mine acasă, tu erai cu el...
J: Ba nu era cu mine... Am rămas prieteni și doar atâta, nu îl înțelege greșit, el te iubește și într-una îmi vorbește de tine!
        *ma rușinez și pun capul în parna*

N: Serios iubire??? @///////@ scuze ca te-am suspectat pe nedrept
Y: Asa ca scap diseară?
N: Nuuuu, runda a doua e în așteptare, nu scapi asa de ușor ;)
J: Runda a doua??
Y: @////////@
N: Runda a doua de se....
Y:Shhhh.......
J: Aaaaaa, an inteles
N: Gata, Yanis vin-o la mine în camera, acuma!
Y:Da șefu!!!
N: Vai ce ma provoci ;)
Y: Ah~~~
N: Ma exciți, ai grija ca poate o facem pe hol
Y: Gataaaa, nu pe hol iubire
N: Am glumit sotioaro
Y:  Suntem doar împreună, nu e ca și cum ne și căsătorim
N: Sa crezi tu ca nu
Y: Ceee?

De data asta chiar nu am chef de sex asa ca am început sa fug când Nick nu a fost atent la mine. Am ieșit afara din cămin și am fugit pe un drum, nu-mi era deloc cunoscut, dar era mai bine decât sa ma futa perversul ala. Îl iubesc, dar nu vreau sa ma doară. Cred ca doar se joacă cu mine...

In mintea lui Nick:
  
    De ce a fugit de mine? Nu i-am făcut nimic. O sa merg după el, dar pe unde s-a dus? O sa îl găsesc cu orice preț. JUR PE VIATA MEA... E SINGURA PERSOANA PE CARE AM IUBIT-O VREODATĂ. NU SE POATE TERMINA ASA. ÎL IUBESC!!!! Am de gând sa ne și căsătorim... Dar acuma pe prin plan e sa scap de Jack și sa îl găsesc pe Yanis!
Fără el nu pot trăii...

Yanis pov:
      Nu ma înțelegeți greșit, eu țin la Nick dar nu vreau să-l dezamăgesc orice ar fi... De aceea o sa fiu mai distant cu el... Sper sa ma înțeleagă. Îl iubesc, dar el cred ca doar se joacă cu mine. Nu are cum sa se îndrăgostească de un prost ca mine. E...
    Nici nu apuc sa termin ca din spate se aude un strigat, era Nick. Nu mai aveam destulă putere sa fug asa ca am stat pe loc văzând cum se aproprie spre mine. Când a ajuns m-a luat în brate și a început sa plângă foarte tare, de parca as însemna totul pentru el...

N: Sa nu mai faci asta niciodată, dacă tu pățești ceva nu știu ce o sa fac. Te iubesc, înțelege asta. Țin foarte mult la tine, ești viata mea!!!
Y:Și eu te iubesc Nick! Dar nu vreau sa te fac sa suferi, asa ca trebuie sa stai departe de mine...
N: TU NU ÎNȚELEGI? DACA TU NU STAI CU MINE O SA SUFĂR!! PANA ACUMA NU MI-AI FĂCUT NIMIC RĂU! CE TE FACE SA CREZI CA O SA MI SE ÎNTÂMPLE CEVA?
Y:Daca cineva o sa ne vadă împreună o sa își bata joc și de tine, ca de mine...
N: Iubire, asta nu o sa se întâmple!
Hai acasă la mine, patul e mai mare!
Y: NICKKKKKKK!!!

 N: Iubire, asta nu o sa se întâmple! Hai acasă la mine, patul e mai mare! Y: NICKKKKKKK!!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

**********************************************************

Jucăria ,,sefului" meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum