Medya:Rüya:)
Sabahın 6sında kalkmış hamur yoğurmuştum. Annem gösteriş yapmayı çok severdi herkeze hava atma peşinde olan cimri kadınlardan biriydi.
Saat 7ye kadar mutfaktaydım ve tam tamına 13 çeşit hazırlamıştım tek başıma.Sarma,poğaça,kek,makarna salatası,kısır,börek, kurabiye,tatlı...
Ve daha bir sürü şey tabi bunların bulaşığı fln da vardı hepsi bitmişti ama bende bitmiştim.Annemin misafirleri gelmeye başlamıştı ve ben onların dedikodularını çekmeye hiç niyetim yoktu.
Tam odaya geçmek üzereyken rotayı kardeşimin odasına çevirdim özlemiştim.Daha 4 yaşında sarışın ela gözlü ve sol yanağında koca bir çukur olan Güneşin yanına gittim.Beni görünce hemen boynuma atlayıp sarıldı ve ordan güçlü bir nefes çekti kokumu seviyordu."Düyn beni bıyakıp gittiyn mi abya"
Böyle demesiyle gözlerimden yaşların süzülmesi bir oldu.Bunu gören güneş"abya çiok özlül diyerim seyn alama"dedi bu haliyle bile o kadar tatlıydı ki keşke sen daha iyi bir ailede olsaydın dedim içimden.
"Yok ablacım ben seni bırakıp hiçbir yere gitmem sakın böyle düşünme"dedim.o da "tamam" diyip çok uzatmamıştı ztn.O oyuncakları ile oynarken bende boş duvara dalıp düşünüyodum.Birden güneşin konuşmasıyla irkildim."abya bana masay okuy musuyn?"dedi Bu kız için dünyayı veririm masal ne ki."tamam hadi okuyayım sende yatağa geç bakalım" dedim.Hemen dediğimi yaptı kalkıp yatağa geçti pikeyi üstüne örtüp en sevdiği masalı olan pamuk prenses masalını okumaya başladım.Bir süre sonra uyuduğunu sabit düzenli nefesinden anlayıp üstünü güzelce örtüp başına bir öpücük kondurup odadan çıktım.
Mutfağa gidip su içip öyle yatağa girecektim.Mutfaga girdiğimde annem bana "git şu mahalle başından Hindistan cevizi al tatlının üstüne serpicem" dedi.
O an yine ve yine o misafirlere lanet okudum. Annemden parayı alıp hızlı bir şekilde üzerime hırka geçirerek markete gitmeye başladım .Tabi benim nerde şansım oldu ki burda da olacaktı market kapalıydı şimdi götürmesem annem daha çok kızacaktı o yüzden birkaç mahalle aşağıdaki markete gitme kararı aldım.
Bizim buralar sabahları sesten geceleri sessizlikten ülperiridi.Neyse bir an önce şu şeyi alıp da gitsem diye düşünüyorum. Bi anda bir kargaşa geldi boş araziden. Bizim buralarda bu saatte kim olabilir ki diyerek o tarafa adım atmaya başladım.Keşke atmasaydım.Yine ben yine keşkeler.
12 tane iri yapılı koruma eşliğinde 13.olarak nitelendirdiğim siyah uzun saçlı, zehir akıtan siyah gözleri geniş omuzlu 1.90 boy gibi duran ben 'tehlikeyim' diye bağıran adam bulunuyordu.Yerde dizlerinin üstüne çökmüş yüzü kandan görünmeyen 23/24 yaşa benzeyen bir çocuk vardı.Tam önünde siyah gözlü adam duruyordu ve hiç acımadan ardarda yumruklar savuruyordu.Kasları sokak lambasının aydınlattığı kadar da olsa çok güzel duruyordu.Kendime gelmem lazımdı.Burdan uzaklaşmam lazımdı.Burası buram buram tehlike kokuyordu.Tam gideceğim sırada siyah gözlü adam arka kemerinden ayna gibi parlayan bir silah çıkarmasıyla olduğum yere çakılmıştım. Adamı mı öldürecekti. Bu adam katil miydi? Gözünü kırpmadan tek kurşunla başından vurduğu adamı yere düşmesini izledim. Ağzından ufak bir hıçkırık koptu ve o an o kara gözle buluştu mavilerim....
______________________&_____________________
Selam 👻
Yeni bölüm ile karşınızdayım:)Sizce süreç nasıl ilerliyor?
Bölümler daha mı uzun/kısa olmalı?
Yorumlarınız?
Bana verebilecek tavsiyeniz?
Vote atmayı unutmayın!!!
Hepinize ayrı ayrı 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA(+18)
General FictionKimsesizliğe terk edilmiş ruhu hala çocuk olan bir kız ile acımasız zalim gaddar olan bir mafya babasının "Aşk'ı"♡ ______________________&______________________