'Issız bir yerdeyim sisliydi her taraf. Hiçbir yeri net göremiyordum ne kadar zor olsa da yürümeye devam ediyordum. Ormanlık bir alandaydım. Boş bir ormanda tek başıma korkuyla yürüyordum. Bedenimi soğuktan kurtarmak istercesine elimi feda etmiş ısınmdaya çalışıyordum.Üstümde beyaz bir elbise vardı. Ve havanın soğuk olması elbisenin eteğinin süzülmesine neden oluyodu. Çok ülpertici bir yerdi.
Bi anda agacın çalılıkların arasında bir adam belirdi. Bu adam bir yerden tanıdık geliyordu bana. Evett bu adam benim içki bağımlısı babamın arkadaşlarından bir tanesi. Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı bana. O bir adım atarken ben bir adım geri gidiyordum.
"Korkma benden güzellik biraz eyleneceğiz sadece"
Ne diyordu bu yaa evet daha önce evde mutfakta iş yaparken su içme bahanesiyle yanıma yaklaşmaya çalıştıklarını görebiliyordum anneme söyleyince de "sus kız adını orospuya mı çıkaracaksın sen " demişti. Anlamıyorlardı asla anlamıyorlardı.
"Ne istiyorsun benden " dedim yüzüne tükürürcesine. Hayla üstüme yürüyordu.
"Sakin ol eylenelim biraz tadına bakarız seni daha ilk gördügümden anladım benim olacağını" pis sapık.Geri geri gittiğimden sırtım sert bir yere çarpmıştı. Artık geri gidemiyordum ama o bana yaklaşıyordu. Yavaşça yanıma geldi elini iki yanıma koydu tam çıkacak iken kolunun arasından hızla beni yere fırlatmasıyla üstüme düşmesi bir oldu elimi iki yandan kelepçe misali tutarak hapsetti. Korkudan kalbim yerinden çıkacaktı. Yavaşca boynuma doğru giderken-'
"Rüya"
"Rüya güzelim kalk uyan artık Rüyaa"Hızla yatakta oturur pozisyona geldim. Etrafa baktım odadaydım. Arasın odasındaydım. Aras endişeli bir şekilde yüzüme bakıyordu. Terlemiştim şakaklarımdan süzülen su damlacıklarına şahittim. Hayla korku bedenimi terk etmemişti hızla Arasa sarıldım ve göğsüne yatarken içim dışına çıkacak kadar ağladım bana ne kadar "yeter artık güzelim ağlama artık" dese de durduramıyordum kendimi. O adam gözümün önüne gelince daha da şiddetleniyordu ağlamam. Aras beni kucağına alıp banyoya doğru götürdü.
Bedenimi nazikçe küvetin içine bıraktı. Suyu ayarlayıp yavaşça vücudumun ıslanmasına izin verdim. Kıyafetler üstümde kafamda o korkunç kabus önümde Aras yukardan akan su damlacıkları...Su ne kadar ılık sıcağa yakın olsa da kıyafetle olduğum için üşüyordum.
Aras "küçüğüm ben çıksam tek başına duşunu alabilir misin?"dedi. Sadece başımı sallamakla yetindim yavaşca su başlığını yerinde koyup odadan çıktı.Hemen üstümdekilerden kurtulup tekrar küvetin içine oturdum. Düşüncelerim kabusum aklıma geldikçe deliriyordum inadına bu düşüncelerden kurtulmak için en soğuk tarafını açıp tekrar su damlalarını üstüme akıttım. O akıp giden suyla kabusları hafızamdam akıtmak istiyordum. Babamın arkadaşları sürekli kumar bağımlısı içkici tiplerdi. Onlara karşı içimdeki tek duygu nefretten ibaretti.
Kapı şiddetli bir şekilde çalındığında hızla başım o yöne doğru döndü. Arastan başkası cesaret edemezdi böyle bişeye yapsa zaten yaşamazdı(!)
"Rüyaa kaç saattir icerdesin hasta olucaksın çık artık çıkman için bir dakikan var yoksa ben gelip çıkarmasını iyi bilirim" cimri,pinti,ukala.
"Cevap versene kızım"dedi yine
İnat değil mi yine yanıtsız bıraktım. Küvetten bedenimi ayırıp bornozu üstüme geçirdim.
"İyi o zaman küçüğüm" demesiyle kapının açılması bir oldu Allah'ım iyi ki tam zamanında giymiştim su üstümü."Ne yapıyorsun sen ve sapık herif" dedim.
"Sana söyledim şaka olmadıgını"diye kendini pişkince savunuyordu. Ne kadar onunla dalaşsam da yine üste çıkacak bir şey bulacaktı ve ben uyku bastırırken bunları dinlemeye niyetim yoktu. Ama tek başıma yatmaktan da köpek gibi korkuyordum bir gün de ben yatsam onunla o benden istemişti ben de ondan isteyebilirdim değil mi?"Aras"
"Söyle güzelim" güzelim demesi biraz hoşuma gidiyordu biraz değil çok güzel bir duyguydu bana söylediği kelime silkenip kendime geldim.
"Şey nasıl anlatıcagımı bilmiyorum ama bugün bende yanında yatsam olur mu hayla biraz korkuyorum yine o adamı görmek istemiyorum bana dokunmasını istemiyorum bana güzelim demesini istemiyorum" gözümü hızla kapattım "bidaha yüzünü bile görmek istemiyorum" gözümden yaşlar düşüyordu.
"Rüya küçüğüm kendine gel kimse yok bak ben varım burda ben varken kimse senin saçının teline bile dokunamaz"
"Ama Aras çok korktum gerçekten çok korktum ya kâbus olmasaydı o babamın arkadaşı sapık herif bana dokunsaydı. Bana bişey yapsaydı-"sözümü kesti."Yok bişey güzelim ben burdayım kimse bişey yapamaz sana hadi sen üstüne giyin benim de iki dakika bahçede isim var sonra gelip yatarız olur mu?"
Kafa sallamakla yetindim odaya girip hemen kırmızı iç takım ile siyah üst alt eşofman giydim saçlarımı kurutmadım aşağıya inip su içecektim. Merdivenleri sakın adımlarla geçerken mutfağa ulaşıp bir bardak su içtim karnım da açlıktan gurulduyordu ufak bişeyler de atıştırıp mutfaktan çıktım odaya doğru geri gitmeye başladım. Yatağın üstüne oturduğum an Aras geldi "Çok beklettim mi güzelim"dedi. Yaaa bu adamın bu kelimesi beni niye heycanlandırıyordu ki."Sorun değil" dedim. Bu sefer benim odamdaydık. Sahiplenmiştim artık bunu. Yatağa yavaşça uzandım o da altında zaten gri eşofman üstündeki tişörtü de hızla çıkarıp bir kenara fırlattı. O da yatağa girdi bana iyice yaklaştı ellerini belime sardı çok yakındık ve ben kendimi bu kadar iyi hissetmiyordum. Salak Rüya hem adama gel yanımda kal diyosun hem de yanında olmasını istemiyorsun. Gözümden yavaşça bir damla yaş yastığa süzüldü sonra ağzımdan bir hıçkırık firar etti.
"Güzelim geçti artık ağlama"dedi yine sakinleştirircesine. "Kendimi çok kötü hissediyorum bataklıktayım gibi kirlendim gibi seninle şuan aynı yatakta olmak beni bana kirliymiş gibi gösteriyor"demiştim içimi biraz olsun dökmek iyi gelmişti.
"Şhhhtt sen misin kirli olan sen benim hayatımda gördüğüm en masum en güzel 'kadınımsın'" başıma kuş tüyü kadar hafif bir öpücük bıraktı. Aras değişiyordu eski Aras değildi yani şuanda tanıdığım kadarıyla önceden çok sertti ama şimdi çok naif bir adam gelmişti ve gitmesini istemiyordum.
"Hadi yatalım uyanınca bir süpriz var"
Ne süprizi idi bu şimdi neyse şuanda uyku bastırmıştı ve onun kokusu beni mayıştırmıştı. İstem dışı onun tarafına döndüm şimdi sırtım değilde göğüsüm onun göğüsüne değiyordu. Kafamı boyun girintisine koyup o kokuyu alarak uykuya daldım.
_______________________&_____________________
Selam 👻
Yeni bölüm ✨Vote atmayı unutmayın 🙃
Bu aralar biraz yoğun geçiyor yeni bölümleri beklettigim için kb')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA(+18)
General FictionKimsesizliğe terk edilmiş ruhu hala çocuk olan bir kız ile acımasız zalim gaddar olan bir mafya babasının "Aşk'ı"♡ ______________________&______________________