8.Bölüm(Gece kulübü)

681 16 0
                                    

Medya:Aras:)

Hızlı bir şekilde eli telefonunu buldu ve birkaç tuşa basarak kulağına görürdü.

"Kızın hemen şuanda çekilmiş fotolarını at!" Dedi ve kapattı karşı tarafın sözününü dinlemeden.
1dakika sonra arabada devam ederken Arasın telefonuna bildirdim sesi düştü. Bir eliyle direksiyonu tutarken bir eliyle de fotoya bakıyordu.

Telefonu birden bana çevirdiğinde güneş,güneşim camın önünde sanki birini bekliyormuş gibi etrafa bakıyordu. Beni bekliyor da olabilirdi. Hemen saniyesinde gözlerim dolmuştu.
"Yeter artık lütfen yapma bunu bana çok yoruldum lütfen yalvarıyorum sana" gözümden bir damla yaş aktı.
"Eğer o kolyeyi takmaz isen küçük kardeşin o camdan bir daha asla dışarı bakamaz bunu ikimizde istemeyiz değil mi?!" dedi.
Ne kadar istemiyorum desem de o beni dinlemeyecegi için kutuyu tekrar elime aldım zincirin pırlanta olduğunu tahmin ettiğim ucu ise daha parlak bir taştan yapılmış kar tanesi çok güzel bir kolyeydi.

Zevkli biriydi Aras. Hızla boynuma taktım ve arabadan indik. Aras hemen yanıma geldi ve elimi tuttu.
"Sakın yanlış bir hareket yapma yanan kardeşin olur"dedi.
Ne istiyordu bizden neee! Dışarıdan bakıldığında çok iyi uyumlu olan bir çift gibi görünüyorduk ama siz onu bide bana sorun.

Gittiğimiz yer davetten ziyade gece kulübü gibi bir yerdi tabi ben ilk defa televizyonda değil gerçekte görüyordum şu yaşıma rağmen. İçeride delirmiş gibi dans edenler,bar kısmında alkol kullananlar hatta yiyişenler bile vardı. Acaba ne kadar iğrenç göründüklerinin farkında mıydılar? Aras elimden hafif bir şekilde sola doğru giderken ben de adımlarımı o tarafa çevirdim.

Herkesin olduğu yerden daha lüks bir masaya oturunca tekrar etrafı incelemeye başladım herkez eğlenme yiyisme alkol derdine düşmüştü saçmalık bu duruma alışık olmadığım için heralde biraz daha Aras'ın dibine girdim Aras bundan memnun olmuşcasına bişeyler dedi ama pek anlamadım.Bir garson artık bunlara farklı bir ad veriyorlar mı bilmediğinden böyle bilicektim(!)

"Aras bey ne alırsınız?"dedi garson çocuk. Aras ise bi viski" sonra bana dönüp"sen ne istersin küçüğüm" dedi.

Ayak uydurmak için "alkolsüz ne varsa"diyebildim.
Aras "bi viski bi tane meyve kokteyi alkolsüz olsun"dedi. Ve çocuk yanımızdan ayrıldı.

Biranda aklıma yine annem geldi beni hiç mi merak etmemişti. Ben onun kızıydım ya onun canından onun kanından nasıl böyle bişey olur da sessiz sakin kalabilir. O kadar mı gözlerinde değersiz bir şahısın tekiydim.

"Güzelim iyi misin" dedi.Nee bana güzelim mi demişti. Bidakika bu benim hoşuma mı gitmişti. Kendine gel Rüyaa."sorun yok" dedim.

Birkaç dakika sonra oturduğumuz masaya bir çift geldi. Bizde ayağa kalkıp tanışma faslına girdik adamın adının murat kızın adını kumsal olduğunu öğrendim çift çok uyumlu ve neşeliydi. Murat ile Aras ztn önceden tanışıyor olsa da kumsalı ilk kez görüyordu ve ben ikisini de yeni tanımama rağmen çok sevmiştim. Kumsalla çok iyi anlaşıyorduk.Kaç saat orda durduk bilmiyorum ama bir ara kumsal ile Murat'a veda etmiştik. Biz bir hala kalkmamıştık merak ediyordum.

Sonunda dayanamayarak merakımın kurbanı oldum"Biz nie gitmiyoruz Aras" dedim.
"Güzelim buranın sahibi benim ve malûm bir kaç gündür hırçın bir kız yüzünden işler aksadı o yüzden biraz daha buradayız" dedi.
Burası onun muydu?
O kadar zengin miydi?

Kaç saat daha geçmişti biz hayla buradaydık ve benim çok uykum gelmişti ne kadar başımı dik tutmaya çalışsam da bu saate kadar böyle bir ortamda bulunmaya alışkın değildim.
Kafam yavaşca Arasın omzuna düştü.
"Güzelim uykun mu var?" dedi.

Sadece "hıhı" diyebilmiştim.
"Tamam hadi gel o zaman sen biraz benim odamda uyu burdaki işler bittiğinde ben haber veririm uyandırıp gideriz"dedi.

İtiraz etmedim sadece başımı saklamakla yetindim. Daha ayağa kalktığımda an uykulu halimle sendellemiştim. Aras kısık sesle bişeyler demişti ama yine anlamamıştım. Birden ayaklarım yerden kesilince tiz bir çığlık kaçtı dudaklarımdan"sakin ol güzelim uyu sen"dedi.

Kokusu çok güzeldi söylemiş miydim.Gözlerim yarı açık bir asansöre binmiştik galiba sonra bir kapının açılma sesi de sırtımın buluştuğu yumuşacık bir yer. Daha fazla dayanamadım uykunun kollarına bıraktım kendimi...

🔗

"Güzelim hadi kalk gidiyoruz"
"Ya Aras lütfen biraz daha çok uykum var" bunu hangi akılla söylemiştim bilmiyorum ama sonradan pişman olacağım kesindi. Sırtım yine havalanınca Aras beni kucağına aldığını idrak ettim ama benim uykum ağır olduğundan sonrası yine yoktu.

_______________________&_____________________

Selam 👻
Yeni bölüm ✨

Yorumunuz?

Vote atmayı unutmayın 🙃
Hepinize ayrı ayrı 💖

RÜYA(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin