7.Bölüm(Bilinmeyen yer)

684 14 2
                                    

Medya:Rüya'nın elbisesi:)

Yavaşca göz kapaklarımı açtım kaç saattir uyuyordum acaba...

Duş almak istiyordum ve bu yüzden aşağıya inmem gerekiyordu selma ablaya sormam lazımdı bu kıyafetlerimi giymek istiyordum çünkü. Yavaş yavaş merdivenleri indikten sonra salonda oturmuş tablete bakan arası görmemle bütün morelim tekrar bozuldu.

Sanane Rüya onun evi tabi evde oturacaktı.

Yüzünü kaldırdı ve göz göze geldik. "Akşam için hazırlan bir yere gideceğiz" dedi. Üşütük müydü bu adam? hem beni zorla burda tutup hem akşam bı yere gidicez diyor."Gelmiyorum senle hiçbir yere madem burdayım evde duracağım"dedim. Dönüp bana"kardeşin için geliceksin üst katta kaldığın odada gerekli olan herşey var önce karnını doyur sonra git hazırlan öğlene kadar uyudun ztn akşama az kaldı işin ucunda kardeşin var sakın bir yanlış yapayım deme acımam yoktur bilesin" gerizekalı adam.

Sinirle mutfağa gittim Selma hanım yoktu gerçekten birşeyler yemem gerekiyordu yoksa bayılacaktım başım dönmeye başlamıştı bile. Dolapları kurcalarken Nutella kavanozunu görmemle ellerimi çırptım. Çok seviyordum çikolatayı 'çikolata sevilmez mi?' hemen dolapları karıştırıp bir tatlı kaşığı bulup oturup masaya yemeğe başladım çok güzel beğendiğime dair ağzımın içinde mırıldandım.

5 dk sonra koca kavanozun yarısına gelmiştim. Kesin regl dönemim geliyordu. Burda olmak isteyeceğim son şey bile değildi.
Dağıttığım şeyleri toplayıp kapıdan çıkacakken Aras kapıya omzunu dayamış beni izliyordu.

"Bu kadar tatlı fazla değil mi"dedi. Utanmıştım cevap vermeden hızla yukarı çıktım. Ukala,cimri,pinti adam...

Kendi kaldığım odaya gidip dolaba baktım bu nie sonradan aklıma gelmişti bilmiyorum ama açmamla şok geçirmem bir oldu türlü türlü kıyafetler vardı. Hemen bir bordo iç çamaşır takımı kırmızı bir t-shirt gri bir eşofman alıp kapağı kapattım. Havlum vardı zaten orda diye düşündüm. Uzun bir sıcak duş aldım. Rahatlamıştım havlu almak için elimi uzattıgımda elime gelen ilk havluyu aldım içime o güvenli freşh bir koku yayıldı. Bir dakika ben onun havuzunu mu almıştım dolaplara baktım ama maalesef başka havlu yoktu ve kıyafetlerimi de odada yatağın üstüne bırakmıştım. Hızlı bir şekilde gidersem sorun olmayacağını düşündüm.

Tam kapıdan çıkmış odaya hızlı adımlarla giderken karşıma birden Arasın çıkması utandırmıştı beni. Açıklama yapmak ile yapmamak arasında kaldım. Dudağı yana kırılmıştı. Gülüyor muydu o 'Neye gülüyor ki sanki o kadar havlu arasında illa seninki olsun diye tutturup seçtim ya sabırrrr!'

Hızla odama gittim. Kendine gel Rüya o oda senin değil sahiplenme hemen senin bir evin var.
Sahi annemler hayla beni aramayıp düşünmüyorlar mıydı? Yine bütün iyi şeyler içimde erirken hemen üstümü giyinip gri olan makyaj aynasının karşısına geçtim.
Elbiseyi daha görmedim ama ne olursa olsun zaten sadece bir makyaj yapacaktım göz altlarım baya çökmüştü. Hafif bir kapatıcı,rimel ve nemlendirici sürdüm, gözümü biraz düşük gördüğüm için ince bir aylaynır çekip bitirdim.

Saçıma da çekmeceden bulduğum masa ile hafif dalgalar verdim. Elbiseyi almak için yatağın yanında gittim. Kabından çıkardım mavi çok şık ve göğüs dekolteli kısa bir gece elbisesiydi.

Gitmesem güneşime zarar verecekti diğerlerinin canı cehenneme ama o benim için önemliydi. Elbiseyi de giyip ufak son dokunuşları yaparken kapı tıklanmadan hızlı bı şekilde açıldı kimin geldiği belliydi "Ne yapıyosun sen yaa! Ya giyinmemiş olsaydım hiç mi insanlık ögrenmedin sen!"diye çemkirdim.
O ise "Ne güzel küçük kız ben seve seve giydirirdim" dedi. Daha fazla konuşup morelimi bozamazdım.Beni iyice bir süzdükten sonra en son gözü dekolteye gidince rahatsızca kıpırdandım
"Çok güzel olmuşsun küçük kız"dedi.

Hayret sen birşeyi beğenir miydin? Bende ona dikkatle bakmaya başladım gözleri gibi siyah bir takım giymişti yeleği bile siyahtı siyahtan başka birşeyi sevmez miydi bu adam.
"Hadi gidelim küçük" dedi. Bana niye 'küçüğüm' diyodu anlamıyordum ama aramızda en fazla 4 5 yaş vardır kesin sinir etmek için yapıyo gıcık şey. Beraber dışarıya çıktık. Dışarıda siyah bir Mercedes evet bu adamın herşeyi siyah hayat hikayesini düşünmeden edemedim acaba nasıl bir çocukluk geçirmişti ki siyah zevki bu kadar ağır basıyordu belki de sevmesede zorunda bırakılmıştır.
Ayyy rüya şuan en son düşünegin şey şu adamın hayatı olsun...iç sesim çok haklıydı.

Yolda giderken kırmızı ışıkta durunca araba torpidoya uzandı ve bir dikdörtgen kutu çıkardı kucağıma koydu "al bunu tak" dedi.
Ruhsuz herif "takmak istemiyorum"dedim. Sinirlendi yine iyide ben bişey demedim ki sinirlenmesini gerektirecek(!)

______________________&______________________

Selam 👻
Yeni bölüm ✨

Yorumunuz?

Vote atmayı unutmayın 🙃
Hepinize ayrı ayrı 💖

RÜYA(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin