Bu gün o kadar yoğun bir gündü ki! Bütün masalar doluydu ve kafede sadece üç çalışan vardı!
İsterseniz ego diyebilirsiniz ama, buraya gelen müşteriler genelde benim için geliyor.
Kafenin en çok beğenilen maidlerinin başındayım."Bakar mısınız?"
"Geliyorum!"
Elimdeki dolu tepsiyle beraber beni çağıran masaya doğru hızlı bir şekilde ilerledim.
Masaya geldiğimde istenen siparişleri alıp, tepsideki siparişleri teslim ettim.Neredeyse akşama kadar kafenin boşalması için çabaladık.
En sonunda kendimi boş bir sandalyeye attım."Huf! Ne yorucu bir gündü!"
Shoto yanıma gelip bana bir bardak su verdi.
"Teşekkür ederim Shoto."
"Mesai bitince hemen eve mi geçeceksiniz?"
"Aslında ben biraz gezeriz diye düşünmüştüm, uzun bir gündü ödüle ihtiyacımız var!"
"Ne ödülünden bahsediyorsun Ochako?"
"İşte, gece kulübüne falan gideriz? Fena mı?"
"O haklı Katsuki, biraz eğlenmek bizim hakkımız."
Ayağa kalktım.
"Eğer isterseniz siz gidin, kafeyi kapatma sırası bende, zaten fazla yorgunum hemen eve giderim."
"Ama sen gelsen daha güzel olurdu... Olsun! Başka sefere de hep beraber gideriz! Hadi Shoto hazırlanıp çıkalım. Görüşürüz Katsuki!"
"Görüşürüz."
Onlar hazırlanıp çıktıktan sonra masaların üzerini sildim ve yerleri iyice paspasladım. Tanrım buraya gelenler yetişkin mi yoksa çocuk mu? Her yere yemek saçmışlar. Domuzlar.
Yerleri paspas yapmaya devam ederken kapının açılma sesi geldi, o tarafa dönmeden konuştum.
"Üzgünüm kapalıyız, yarın 09.30 ila 22.00 saatleri arası tekrardan bekleriz."
Sandalyeye oturma sesi duyunca o tarafa dönüp bağırdım.
"Sağar falan mısınız acaba?! Kapalıyız dedim! Bu gün yeterince yoruldum daha fazla iş yapamam!"
"Oi, sakin ol. Sadece sert bir kahve içmek istemiştim."
"Kapalıyız lafından ne anlıyorsunuz?"
"Sen burda olan bir çalışansın değil mi? Ve şuanda kafedesin, demek oluyor ki kafe şuan da açık."
"Ne-"
"Çok sıcak olmasın teşekkür ederim."
Sikik ucube, umarım kahveni içerken boğazına kaçar ve boğularak ölürsün, kapalı tabelası götüne girer umarım. Eve giderken araba çarparsa bütün vücut uzuvların farklı bir yana savrulup köpekler tarafından yenilip yok olursun da hayat senin gibilerden kurtulur.
Kahveyi sinirle yaptım ve geri dönüp sertçe masaya koydum
"Afiyet oldun efendim."
Dişlerimin arasından sinirle konuştum ve paspas yapmaya devam ettim.
Paspas yaparken üzerimde gezinen gözleri hissetsem bile sinirimi hakim olup bir şey yapmadan işime devam ettim.
Yaklaşık on dakika boyunca gözlerini üzerimden almaması sonucu bağırmaya başladım."Eğer o gözlerinizi kıçımdan çekmezseniz gözlerinizi oyar ve kuşlara veririm efendim!"
Ayağa kalkıp yanıma yaklaştı ve kolumdan tuttu.
Bu sikik ucube kim oluyorda bana dokunuyor?! Bu izni ona kim verdi? Şimdi çığlık atacağım yemin ederim boğazım yırtılana kadar bağıracağım. Sapık var amına koyayım!"Bağırmak sana yakışmıyor."
"Sen beni bide günlük yaşamımda gör sikik."
"Uslu bir hizmetçi ol!"
"Oldu efendim başka arzun? Uğraşamam seninle şimdi bırak beni acımam."
"Acıma tatlım."
Sikerler. Kolumu hızla çekip elimde duran vilada ile kafasına vurdum, aldığı darbe ile yere düştü. Kafasını çarpmış olacak ki kanıyordu. Onu sürükleyerekte olsa dışarı çıkarttım ve kapıyı içerden kilitledim. Yerleri son kez silip üzerimi değiştirip arka kapıdan çıkış yaptım.
Bir daha servis yapanı siksinler, daima taciz tecavüz amk.
Kasada ne kadar rahattım ben, hele mutfak ne kadar huzurluydu.
Taki patron benim ne kadar çekici olduğumu fark edene kadar. Daha fazla kişi gelir diye beni servise aldı.
Sikik.Evim yakın olduğundan yürümeye karar verdim,iki üç sokak sonra evime gelirdim.
Huzurla yürüyordum, çok huzurla.
"Katsuki!"
"Huh?"
Arkamı döndüm ancak kimse yoktu.
Bende umursadım ve yorgunluktan kaynaklı şizofreni teşhisi koydum kendime.
Az biraz sonra tekrardan seslenildi.
Durup etrafına iyice baktım.
Kafayı yedim sanırım.Hızlıca eve doğru gittim. Hemen kendimi eve attım ve yatak odama gidip eşyalarımı odamda duran küçük koltuğa attım. Üzerimi çıkartırken telefonuma gelen bildirim ile bütün odağımı oraya verdim.
"O adamı ne güzel benzettin öyle."
Kim lan bu..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴀɪᴅ (ʏᴀʀı ᴛᴇxᴛɪɴɢ)
Fanfic"Benim hizmetçim olmaya ne dersin?" "Senin hizmetçin? Ahmaklık ediyorsunuz bayım." Böyle birşeyin imkanı yok.