9†

355 25 64
                                    

Smut yazmayalı uzun zaman oldu kötü yazmış olabilirim, bağışlayın.

⚠️SMUT WARNİNG ⚠️

Yapmalı mıyım?
Onun için fazla erken değil mi? Neden bilmiyorum, onu deli gibi istememe sebep oluyor.

''Erken mi davrandım?''

''Durmamı ister misin..?''

''Sesini kıssan bile oldukça çekici. Yeşil gözlerini merak ediyorum..''

''Az kaldı göreceksin.''

Gülümseyip boynuna sarıldım. Yanağına öpücük kondurup üzerimdekileri çıkartmasına izin verdim. O yavaşça beni soyarken elinin ısısı tüm vücudumun titremesine yetiyordu. Boynuma ve göğsüme birer öpücük serip boxerımın üzerinden penisimi okşadı. Tanımadığım biriyle bunu yaptığıma inanamıyorum, Shoto bilse.. Ah şuan Shoto bile beni vazgeçiremez, o kadar muhteşem şekilde dokunuyor ki bana.

Bir kaç hışırtı sesinden sonra onunda üzerindekileri çıkarttığını anladım. 

~İzuku'dan~

Eğilip kasığını hafifçe ısırdım, onun her bir koşesi sanki bir sanat eseriydi. Şuan bu sanat eserine kendi imzamı bırakıyorum. Katsuki Bakugou, sen sadece benimsin.

Penisinin başını yaladım.

''I-ıhm..''

O kadar tatlı bir ses ki.. Bu sefer ağzıma alıp yaramaz bir sakso çekmeye başladım.

''Hah, s-sikik..''

Bir süre daha bu işlemi devam ettirip -yüzünden anladığım kadarıyla- boşalmak üzere iken, ağzımdan çıkartıp baş parmağım ile boşalmasına engel oldum.

''Bırak..''

''Seni hiç bırakır mıyım?''

Bu sefer deliğine eğilip minik bir dil darbesi ile titremesine neden oldum.

''Yapma pis! Igh! Bırakta boşalayım!''

''Yalvar sevgilim, ilk seximizi bana özel kıl.''

''Ne?!''

Deliğini yalamaya devam edip, dilimi içeriye yolladım.

''Hah! Yapma!''

Deliğini güzelce ıslattıktan sonra iki parmağım ile genişletmeye başladım. Öylesine inliyordu ki, masum bir tavşan gibiydi.

Genişlediğinden emin olup penisimi boxerımdan çıkarttım ve deliğine değdirdim.

''Eh!''

''O kadar güzel bir tablo ki bu, öylesine şahane ki. Seni hiç bırakmak istemiyorum..''

''S-sapık..nolur bırak, rahatlamama izin ver lütfen..''

Kısık bir tonla gülüp baş parmağımı penisinden çektim. Elimi çekmem ile boşalması bir oldu.

''Şuna bir bak, ne kadar güzel bir surat ifadesi bu böyle?''

''Kapa çenen- Ah!''

''Çok seslisin. Benim istediğim ses bu değil.''

Bacağını kaldırıp omuzumun üzerinde tuttum ve içine girdim. 
Süt gibi vücudunda kendi izlerimi bırakmak o kadar hoş olacaktı ki.

"Bana bak.. yara falan etme sakın."

"Söz veremem, şuan bile kendimi zor tutuyorken nasıl sakince becerebilirim seni?"

ᴍᴀɪᴅ (ʏᴀʀı ᴛᴇxᴛɪɴɢ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin