18†

157 15 4
                                    

Katsuki polislere ifadesini verdikten sonra, bahsettiği adresi kontrol etmeye gittiler.
Gece bi hayli geç saatlerde ifadesini vermişti, hepsinin uykusunun içinden geçildiği için hepsi oturmuş salonda konuşuyorlardı.

Kirishima şakalar yapıyor Denki kahkahalarla bu iğrenç şakalara gülüyordu. İzuku atıştırmalık için mutfağa gittiğinde Kirishima laf olsun diye Katsuki'ye sorular sormaya başladı.

"Ey Katsuki, saçlarını kestirecek misin?"

"Ah, neden ki? Böyle iyi değil mi?"

"Güzel, güzel bir kadına benziyorsun."

"Ama İzuku beğendi, çirkin miyim?"

"Hayır hayatım mükemmelsin her zamanki gibi!"

"Tabiki mükemmelim, çirkin olmak gibi bir şey benim DNA'm da olamaz. Heleki bu ben isem. Çirkin kelimesinin 'ç' si bile yok!"

"Egon hala yerinde. Egodan beslenen pislik."

"Sensin pislik! Parçalarım seni, çalı süpürgesi beyinli!"

"Hey tartışmayın!"

İzuku elinde büyük bir tepsiyle geldi, tepsiyi sehpaya koyup Katsuki'nin yanına oturdu.
Elini onun dizine koyup okşadı.

"Kapa çeneni Kirishima, herkes senin gibi çirkin değil. Gerçi sana bu halinle bakan olduğu için şanslısın."

"Kapa çeneni, siz iki aptal aşk denen şeye inanıp kendinizi kandırıyorsunuz. Sadece birbirinize fazla yakın hissediyor ve bir çekim hissediyorsunuz o kadar!"

"Hey aşk gerçek bir kere.."

"Evet Denki haklı! Aşk gerçek."

"Sen aşkı görebiliyor musun amına koyayım?!"

"Ona küfür etme sikerim seni."

"Sen kulağının arkasını görebiliyor musun?"

"Hayır?"

"Peki kulağının arkasının var olduğuna inanıyor musun?"

"Evet?"

"Aşka da inan o zaman amına çaktığımın sikiği!"

"Siktir lan! Ver surdan bir kase sabahtan beri açım, piçsiniz siz yemek vermediniz bana!"

Denki elindeki krakeri ona uzattı.

"Al ye."

Kirishima onun elindeki krakeri ağzıyla tutup ısırdı. Isırırken aralarında geçen bakışma Denki'nin kalbini hızlandırsa da Kirishima hâlâ emin değildi. Aşk diye bir şey yok! Hiç olmayacakta.
Isırdıktan sonra hemen birbirinden uzaklaşan ikiliye Katsuki sırıtarak bakıyordu. Hiç kimse buna aldırış etmeden atıştırmalıkları bitirdiler.
Denki ve Kirishima yorgun olduğu için ayrı misafir odalarına geçip uyudular.

"Kats güzelim, ise gidiyorum. İstediğin birşey var mı?"

"Var!"

"Ne ister benim bebeğim?"

"Bende geleceğim!"

"Olmaz, daha yeni geldim dinlenmelisin!"

"Yorgun değilim! Geleceğim!"

"Olmaz ama.."

"Lütfen İzuku.."

"Hayır.."

Katsuki onun göğsüne ellerini köyüm destek alarak parmak uçlarına çıktı ve yüzüne yaklaşıp dudak büzdü.

ᴍᴀɪᴅ (ʏᴀʀı ᴛᴇxᴛɪɴɢ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin