17†

171 18 12
                                    

Kirishima kendi şehrine geldiğinde İzuku'ya haber verdi. Haber geldiğinden beri İzuku, dışarıda onları bekliyordu.
En sonunda siyah jaguarı görünce koşarak gitti yanına.

"Nerde güzelim? İyi mi?!'

Kirishima'nın ön tarafı göstermesiyle hemen kapıyı açtı ve Katsuki'ye sarıldı. Derin bir uykuda olduğu belliydi.
Hemen onu kucaklayıp eve girdiler. İzuku, Katsuki'yi kendi odasına çıkartıp yatağa yatırdı. Rahat edebilmesi için kendi tişörtünden giydirip diğer kıyafetlerini çıkarttı. Yarı çıplak yatmayı sevdiğini biliyordu.

İzuku onun iyi olduğundan emin olana kadar, onu izleyip saçlarını okşadı. Katsuki'nin saçları öyle uzanmıştı ki, havaya doğru kalkık olan dik saçlar yerine aşağı doğru düşmüş omzuna kadar gelen düz ama kabarık saçları gelmişti.
İzuku sonunda Katsuki'yi bırakıp aşağı Kirishima'nın yanına indi.

"Naptın?"

"Uyuyor. Neredeydi?"

"Oradan geri dönerken içimden bir ses AVM'ye girmem gerektiğini söyledi. Çekinmeden AVM'ye girip takıldım biraz. Sonra sigara içmeye çıktım terasa, o tam terastan çıkacakken beni gördü."

"Sonra?"

"Sonra ağlamaya başladı, oldukça korkmuştu. O piç ona ne yaptı emin değilim ama iyi şeyler olmadığı kesin. Onunla birlikte arabanın yanına indik, arabaların arasında siyah saçlı birini gördü. Shoto'nun abisi olduğunu söyledi, anladığım kadarıyla o da bu işin içinde. Yakalanma korkusuyla onu arabaya bindirdim ve buraya geldik."

"Anladım.. Aç mısın?"

"Hem de nasıl.."

"Katsuki'nin uyanmasını bekle o zaman."

"Ne? AMA UYANMASINA ÇOK VAR?!"

"Sence umrumda mı?"

"PUŞT!"

"Teşekkür ederim."

Kirishima sinirle yerine oturdu ve televizyonu açtı.
O sırada Katsuki uyanmış ve korkarak merdivenlerden inmişti.
Televizyon izleyen ikiliyi görünce rahatladı ve yavaşça gidip İzuku'ya sarıldı.

"Uyandın mı meleğim? Özledin mi beni? Hm?"

İzuku onu kucağına çekerek oturmasını sağlamış ve onu güvende hissettirmek adına bebek gibi davranıyordu.
Katsuki ona sarılıp başını boynuna gömüp ağlamaya başladı.

"Seni çok özledim İzuku! Oradan hiç çıkamayacağımı sandım, çok kötüydü! Korkunçtu! Çok korktum.. Ben..ben öleceğim sandım, o evde kötü şeyler söyledi bana! O piç..!"

"Tamam güzelim korkmana gerek yok, bak artık yanındayım. Ben seni koruyacağım. Hep seninle olacağım. Sana şiddet uyguladı mı?"

"Bodruma atıp dövdürdü.."

"Kime?"

"Abisine."

"Sikik..herneyse unut bunları."

"Seni seviyorum İzuku."

İzuku gülümseyip dudaklarına masum bir öpücük bıraktı. Katsuki'yi ayağa kaldırdı ve baştan aşağı süzdü.

Saçları bu haliyle onu olduğundan daha çok feminen gösteriyordu. İzuku'nun mavi tişörtü ona büyük geldiği için bir omzunu açık bırakmış, ve beyaz bacakları açıkta kalmıştı.

İzuku onun -erkek olmasına rağmen- ince olan beline sarılıp başını ona yasladı.
Katsuki tekrardan onun kucağına çıkıp kasıklarına oturdu ve İzuku'nun ona bakmasını sağladı.
Dudaklarına derin ve manalı bir öpücük bırakıp çekildi. İzuku daha fazlasını istediğini belli ederek onun boynuna yanaştı ve öpüp kokladı.
Karamel kokusunu hala kaybetmemiş onu bu koku daha da çekici kılmıştı.

ᴍᴀɪᴅ (ʏᴀʀı ᴛᴇxᴛɪɴɢ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin