"Evet? Neden sordun?"
"Aslında kısa bir süredir birisini arıyordum. Kafeye sürekli gelen bir müşteriymiş, ayrıca solakmış. Ve sürekli müşterileri iyice inceledim, hiçbiri solak değil. Siz de solak olduğunuz için şüphelenmedim değil."
"Anlıyorum, tanıdığımı sanmıyorum."
"Pekâlâ."
Ucuz yırttım gibi, UMARIM yırttım.
<
Eri yaklaşık yarım saat önce eve gitti ve katsuki televizyona öylesine dalmış durumda ki hala bunu fark etmedi. o kadar tatlı ki, şuan onu öpmek istiyorum.
mutfaktaki dolaptan iki bira alıp yanına oturdum, beni fark etmedi.
''Çok mu sevdin diziyi?''
Gelişi güzel kısa bir çığlık atıp omzuma hfif bir yumruk attı.
''Ne var?''
''Bira içmek ister misin?''
Sanki ayıp bir şey söylemişim gibi hemen ağzımı kapattı ve elimdekileri saklamaya çalıştı. ve kısık sesle söylendi.
''Sessiz ol! Eri'ye ne biçim şeyler öğretiyorsun sen bu evde kim bilir?!''
Ağzımı açıp bir birayı ona uzatırken konuştum.
''Merak etme aptal değilim. Eri çoktan gitti.''
''Oh gittiğini fark etmedim.. VE sen tam bir aptalsın! aptal!''
''Senin aptalın olabilir miyim?''
''Hayır, ben kimsenin aptalı olmam.''
En sonunda elimdeki birayı fark edip aldı. Bir kaç deneme sonucu açmayı başardı.
''Bana bak ikinci defa içiyorum bir şey olursa sen sorumlusun.''
''Merak etme tek bir şişeyle sarhoş olmazsın diye düşünüyorum.''
Hafifçe bir yudum alıp yüzünü ekşitti, birayı sevmiyordu ama bana eşlik etmeye çalışıyordu.
''Evine sürekli olarak bir çocuk geliyor ve sen evde rahatça alkol saklayabiliyor musun? ne kadar sorumsuzsun!''
''Eri mutfağa hiç girmez nefret eder. O yüzden rahatım, ayrıca önlemimi alıyorum. Alkollerin hepsi benim odamdaki dolapta, kapıyıda Eri varken kilitliyorum.''
''hm.''
Biramdan büyükçe bir yudum aldım, onun aksine verdiği tadı seviyorum.
''Bu şey neden içiliyor? Hiç anlamıyorum.''
''Şahsen zevkine içiyorum. İstersen bırak ben içerim?''
''Hayır içmek istiyorum.''
''Bir sorun mu var?''
''Hiç öyle.''
''Kafedeki olay mı?''
''Hmh..''
"Sorun ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴀɪᴅ (ʏᴀʀı ᴛᴇxᴛɪɴɢ)
Hayran Kurgu"Benim hizmetçim olmaya ne dersin?" "Senin hizmetçin? Ahmaklık ediyorsunuz bayım." Böyle birşeyin imkanı yok.