Giray misafirlikten geldiklerinden beri her televizyon karşısına geçişinde artık sadece belgesel izlemiyordu. Doruk'un en sevdiği çizgi filmi izlemeye başlamıştı. Her akşam tam saatinde televizyona kurulur hemen açar ve onu izlemeye başlardı. Aslında bu çizgi filmi o kadar beğenmemişti bile. Sırf Doruk seviyor diye izliyordu. Dahası sırf Doruk bu çizgi filmi seviyor diye babasından ilk kez bir şey istemişti o akşam. Oyuncakçıdan istediği lego figürünü aldırmıştı babasına. Beyaz Ninjayı ilk başta oyuncak rafına kaldırmıştı fakat o oyuncak onun için özel olduğu için oradan kaldırıp yatağının yanındaki komodine koymuştu. Böylelikle o oyuncak hep gözünün dibinde olacaktı.
Doruk'un tekrar onlara gelmesini ve yeni oyuncağını ona göstermeyi çok istiyordu.
O akşam Giray'ın annesi Doruk ile Giray'ın iyi anlaştığını görünce onları tekrar evlerine davet etmişti. Ve Doruk bu akşam onlara yemeğe gelecekti. Doruk geleceği için o kadar heyecanlıydı ki odasında volta atıyordu Giray.
Babasına daha fazla lego oyuncakları aldırması gerekiyordu. Böylelikle Doruk'un daha fazla dikkatini çekebileceğini düşünüyordu. Bunu aklına not etmişti.
Kapı zili çaldığı an Giray hemen aşağı kata indi. Doruklar gelmişti.
Kapı hizmetçiler tarafından açıldı ardından Dilan geldi ve"Hoşgeldiniz Çiğdemciğim geçin içeri" deyip onları kapıdan geçirdiğinde Doruk ile göz göze geldi Giray. Altı üstü 1 hafta geçmişti ama Giray onu görmek için yanıp tutuşuyordu.
Hepsi salona ilerleyip Çiğdem ile Dilan koltuklara oturmuşken
"Siz yukarıda oynayın isterseniz" deyip bir nevi yanlarından kovulmuşlardı. Anlaşılan tekrar dedikodu dönecekti ama kovulmaları umrunda olmamıştı. Birlikte yukarı kata çıkmaya başladılar.
Odasına girdiklerinde Giray beklentiyle Doruk'a baktı. Oyuncağını fark edip heyecanlanmasını bekliyordu. Doruk'un da zaten yatağın yanındaki komodindeki oyuncağı fark etmesi zaman bile almamıştı.
"Oha beyaz ninjadan almışsın hem de en son çıkan seti mi bu!" Diye şaşırdığında Giray onun parıldayan gözlerine dikmişti kendi koyu gözlerini.
"Setin devamı nerede helikopteri olması gerekiyor normalde" dediğinde Giray ufak bir dalgınlıkla kendine gelip eliyle büyük oyuncak sepetini işaret etmişti.
Doruk oraya yönelip oyuncak sepetindeki kutuya baktı ve kaldırıp yere koydu. Giray önceden kutudan sadece ninjayı çıkarmıştı onun için önemli olan oydu. Kutunun içinde koskocaman helikopter ve 3 tane daha karakter vardı ama onları çıkarmaya bile tenezzül etmemişti. Doruk kutunun içindekileri çıkarmaya başlayınca o sadece Doruk'u izliyordu.
Yavaş adımlarla Doruk'un yanına ilerledi ve oturduğu yerin yanına oturdu. Şimdi onu daha rahat izleyebilirdi.
Doruk heyecanla Giray'a bakıp elindeki helikopter parçalarını gösterip
"Bunları yapalım mı beraber. Ben çok seviyorum bunları birleştirmeyi." Deyip beklentiyle Giray'a baktı.
Giray hızla kafasını salladı aynı onun gibi heyecanlanmıştı birden. Onu heyecanlandıran oyuncak değil Doruk'un birden ona dönen mavi gözleriydi.
Doruk parçaları arayıp bir bir birleştirmeye başlamıştı bile. Giray ise yavaşça bir tane parçayı eline aldı ve ne yapacağını bilemeyerek parçaya baktı.
Doruk elindeki parçayı görünce"Bu benim elimdekinin diğer yarısı. Onları birleştirelim ver." Deyip Giray'ın eline uzanıp elindeki parçayı aldı. O an Doruk herşeyden habersizdi. Elleri Giray'ın eline değmişti. Saniyelikti ama Giray o sıcaklığı hissetmişti. Elinde olmadan kalbi ve nefesi hızlanmıştı, eli öylece dona kalmıştı havada. Kalbi o kadar delicesine atmaya başlamıştı ki sessiz odada kalp atışları duyuluyordu resmen. Doruk kafasını soluna döndürüp Giray'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haptofobi - GAY
RomanceHaptofobi'ye sahip olan Giray, yıllardır kimseye dokunamazken hayatına Doruk'un girmesiyle ilk kez birisine karşı bu kadar büyük bir temas arzusu taşımaya başlamıştı. Dahası ileride bu çocuğa bağımlı olacağından bile habersizdi... [Haptofobi: Dokunm...