Bölüm +18 smut içerir. Rahatsız olacaklar bölümü atlayabilir. Oy ve yorum atmayı unutmayın. Keyifli okumalar.
Doruk birden ona eğilip Giray'ın yüzünü avuçlarının arasına aldı ve saf bir endişeyle onun gözlerinin içine bakarak konuştu.
"Giray gerçekten utanmana gerek yok! Eğer durum buysa sana yardım edebilirim!"
Giray'ın gözleri bilmem kaçıncı kez şokla aralanınca sessizleşti ve ne diyeceğini bilemedi. Nasıl yardım edebilirdi ki?
"Senin haptofobin bende işe yaramıyor değil mi? Sana bu şekilde dokunabilen sadece ben varım. O zaman sana mastürbasyon yapmanda yardım edebilirim."
Giray'ın duyduğu cümle kalbini bir morotona çıkmış kadar hızlandırdı. Olduğu yerde donakaldı ve beyni boşaldı tamamen.
...
"Dudaklarını ısırma rahatla Giray."
Giray inlememek için dudaklarını ısırıyorken yüzü kıpkırmızıydı. Hırıltılı nefesler alırken konuştu.
"Sadece çabuk bitir!"
Doruk'un ince parmakları Giray'ın penisini kavramışken yavaş yavaş hareket ediyordu. Ellerinin yavaş hareket etmesi Giray'ın daha yoğun hissetmesine neden oluyordu. Dokunuşları ve parmaklarının ucunu çok yoğun hissedebiliyordu ve şuanki durum onu delirtiyordu.
"Gevşe biraz. Kendini sıkmazsan daha fazla zevk alırsın."
Şuanki durumda Giray'ın rahat olması imkansızdı. Yıllarca hayalini kurduğu kişi şuan onun penisini kavrayıp ona mastürbasyon yaparken imkansızdı.
Doruk'un elleri yavaşça yukarı çıkıyor ve ardından aşağı iniyordu. Giray'ın penisinin ucundan zevk sıvıları akarken Doruk'un parmaklarına bulaşıyordu ve penisini daha kaygan hale getiriyordu.
Giray gözünü kaçırsa bile bu görüntüyü gördüğü an nefesleri daha da hızlandı ve hırıltılı nefeslerinin arasından ağzından tutamadığı inlemeyi kaçırdı.
"Ngh!"
Doruk'un gözleri inlemeyi duyduğu an gözlerini penisten ayırdı, Giray'a baktı ve anında yanakları kızardı. El hareketi saliselik bir an için duraksadı ve ardından gözlerini kaçırıp tekrar önündekine odaklanmaya başladı.
"Hoşuna gidiyor mu? Zevk alıyor musun?"
Hareketlerini az öncekine kıyasla biraz daha hızlandırdı.
"sus."
Giray dişlerinin arasından konuştu. Çabuk gelmek istemiyordu, onun önünde küçük düşmek gibi birşey olurdu bu. Kendisini olabildiğince tutması gerekiyordu ama bu ellerin sahibi Doruk olduğu için altında zevkten kıvranmamak için kendini zor tutuyordu.
"Dudaklarını ısırma demiştim zarar veriyorsun."
Doruk hâlâ Giray'ın penisi ile ilgilenirken diğer elinin baş parmağını birden Giray'ın dudaklarının arasına soktu ve Giray'ın gözleri fal taşı gibi açıldı.
Anında Doruk'un parmağını ısırdığında Doruk inledi ve refleksle elini çekti.
"Niye ısırdın deli misin!?"
Giray hızlı nefeslerinin arasından şokla ona bakarken konuştu.
"Asıl sen deli misin ağzımın içine niye parmağını sokuyorsun!?"
"Çünkü dudağını kanatacaktın!"
Giray derin bir nefes aldı ve kafasını duvara yasladı.
"Devam et işte boşver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haptofobi - GAY
RomanceHaptofobi'ye sahip olan Giray, yıllardır kimseye dokunamazken hayatına Doruk'un girmesiyle ilk kez birisine karşı bu kadar büyük bir temas arzusu taşımaya başlamıştı. Dahası ileride bu çocuğa bağımlı olacağından bile habersizdi... [Haptofobi: Dokunm...