9

2.3K 114 44
                                    

Keyifli okumalar.

Doruk ve Giray gittikleri kafeden gece yarısı Giray'ların evine dönmüşlerdi. 

İkili zile basmadan sessizce kapıyı açtıklarında ışıklar çoktan kapalıydı, sadece koridorun tek bir ışığı açıktı. Ev boştu, ailesi onlar liseye başladıktan sonra sürekli iş gezilerine gider olmuşlardı.

Ses çıkarmadan merdivenlerden çıkıp Giray'ın odasına vardıklarında kapıyı kapatıp üstünü değiştirmek için dolaba yöneldi Giray. Üstüne gri bir eşofman ve beyaz bir sweatshirt giyiyorken Doruk onu yatakta oturmuş izliyordu.

"Eşofman ve sweatshirt çıkarıyorum sana da. Bunlarla yatma, rahatsız hissedersin." Deyip eliyle Doruk'un bacaklarını tam saran siyah kot pantolonunu işaret etti. Bacaklarını kısa bir süre baştan aşağı süzdükten sonra geri arkasına döndü ve çekmeceyi karıştırmaya başladı.

"Gerek yok."

Doruk ayaklandığında  çoktan üstündeki tişörtten kurtulmuş, pantolonunun düğmesini açıp kalçalarından aşağıya indiriyordu.

Giray arkasını döndüğünde sadece gri baksırı ile kalan çocuğa baktı, aşağılara bakmamaya çalıştığı için yüzüne bakabiliyordu sadece.

Daha sonra çıplak bedenini Giray'ın yatağına atıp yüzüstü döndü ve Giray'ın yastığına sarıldı.

"Bu şekilde mi yatacaksın?" Sesindeki şaşkınlığı gizleyememişti Giray.

"Evet. Yaz ayında alışmıştım zaten ama sizin ev o kadar sıcak olmadığı için böyle yatmıyordum. Ama şimdi odan sıcak geldi, böyle daha rahat uyurum." Demişti.

"Ayrıca sıcak tenin sopsoğuk çarşafla buluşunca verdiği hissiyat o kadar mükemmel ki!" Deyip Giray'ın yatağında sağa sola dönüp vücudunu çarşafa sürtmeye başlamıştı.

Giray yutkundu. Eğer bu çocuk böyle uyuyacaksa muhtemelen kendisi hiç uyuyamayacaktı.

"Saçmalama üstünü giyin. Tişört vereyim o zaman." Dediğinde, Doruk yataktan doğrulup oturur pozisyona gelmişti. Giray'ın yastığını kollarının arasına sıkıştırıp

"Böyle yatıcam, rahatım ben." Diye ısrar etmişti. Bu sıcakta hiç üstüne birşey geçiremezdi.

Giray tekrar yutkundu ve "iyi, tamam." Deyip pes etmek zorunda kalmıştı. Bu çocuğa ne yapsa giydiremeyecekti anlaşılan.

Giray gergin ve çekingen adımlar ile yatakta oturmuş ona bakan bedenin yanına adımlamaya başladı. Daha sonra yolun yarısında durup hızlı adımlarla geri dönüp hemen lavaboya girdi. Kapıyı kapatır kapatmaz  musluğa ilerledi ve iki elini musluğun yanlarına tutundu. Kafasını kaldırıp aynaya baktığında nefeslerini düzenlemeye çalışıyordu. Sessizce sikeyim diye fısıldadı. Orada bir süre daha kalsaydı muhtemelen alt takımlarında birşeyler oynaşmaya başlayacaktı.

Doruk'u ilk kez çıplak görmüyordu. Çoğu kez yanında soyunurdu zaten ama onunla küçük ve sıkışık yatakta bu şekilde uyuma düşüncesi onu feci heyecanlandırmıştı. Ayrıca konu Doruk olunca kendisini dizginleyemiyor, çok çabuk tahrik olabiliyordu.

Musluğu açıp yüzüne su çırpmaya başladı. Kendine gelmesi ve rahatlaması gerekiyordu. Musluğu kapatıp biraz daha soluklandıktan sonra havluyla yüzünü sildi ve kapıya adımladı.

Elini kapı kulpuna atıp orada da bir süre duraklayıp gözlerini kapattı, umarım yorganın altına girmiştir, Diye düşündü. Yavaşça kapı kolunu indirip açtı kapıyı.

Doruk odadaki camı açmış, ışıkları kapatıp sadece gece lambasını açık bırakmıştı ve yatağa geçip yorganı üzerine çoktan çekmiş, yatakta telefonuyla ilgileniyordu.

Haptofobi - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin