Låseskærm?

146 12 3
                                    

Isabella's synsvinkel

det smil han har det er bare flot, det passer til ham.

jeg elsker ham virkelig, men er jeg kommet over Niall.

eller elsker jeg ham stadig, han gjorde mig bare så ked af det sidste gang.

først spørger han om jeg vil giftes, jeg siger nej og giver en god grund.

så bliver han tøse fornærmet, så går han ud af døren og trækker den luder ind jeg har kaldt min veninde..

sådan troede jeg ikke de var, men sådan var det.

vil jeg nogle sinde tilgive ham for det?

lige nu har jeg ikke selv svaret. men jeg skal nok få det!

men lige nu skal jeg ikke tænke på niall men, Josh!

Josh synsvinkel.

det er et eller andet der går Isabella på, men hvad?

må nok hellere lade være med at spørge så hun ikke bliver sur på mig...

jeg kan virkelig godt li' hende, hendes smukke grønne øjne og smukke hår.

jeg har kunnet lide hende i længe, hendes personlighed betyder meget.

hun er bare dejlig!

Niall's synsvinkel

Hvad har jeg gjordt!
Min Bella er væk, og sammen med en anden..
Det er hjerte knusende, for jeg elsker hende, jeg elsker hende virkelig.
Jeg ved ikke hvorfor jeg var sammen med hendes veninde bag hendes ryg.
Måske fordi vi nærmest aldrig var sammen, men det var jo min skyld?
Zayn kom stille hen til mig
"Niall er du okay?"
Jeg rystede min hånd af ham, jeg vil ikke snakke med nogle, kun den smukkeste på hele planeten!
"Seriøst niall svar mig! Der sker ikke noget ved du står og glor, det er ikke dig har mistet din søster på grund af din bedsteven, det er faktisk mig! Så styr dig lidt."
"Nej jeg er ikke okay, hun har en anden. Og det ser ud til de har det bedre sammen end vi havde."
Der faldt en tåre, Zayn trak mig ind i et kram og den her gang ikke et mandekram..
Han prøvede og trøste mig, men der faldt flere og flere tåre.
"Kan du ikke prøve og snakke med hende..."
Spurgte jeg
"Kun vis hun gider og snakke med mig, ellers skal det nok være Harry i stedet, det er som om de har et godt forhold til hinanden uden vi ved det, Harry har hende i hvertfald som låseskærm?."

your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now