Jeg er for ung!

202 14 2
                                    

Isabella's synsvinkel
Mig og niall har aftalt at gå ud og gå i aften, han ville vidst vise mig noget.
Jeg havde valgt at tage min nye kjole på, og et par flotte sorte støvler med en lille smule hæl.
Han sagde nemlig at jeg skulle tage noget fint tøj på, jeg havde og taget et lille lag mascara på.
Jeg havde glattet mig hår og lavet en lille fletning i siden, nu gik jeg ned af trappen.
Drengene stod på række for at se mig, Harry stod først og bagefter de andre og så niall.
Jeg gik hen og krammede Harry, alle de andre stod med åbne arme men dem gik jeg forbi og hen til niall og kyssede ham han tog sine arme om bag på min ryg.
Så vi ikke kunne komme vidre, jeg fik det så alligevel stoppet jeg smilede et kæmpe smil, og det samme gjorde han.
Bagefter gik vi ud, og der stod en limosine!!
Vi statte os ind og jeg spurgte
"Niall, hvorfor gør du alt det her for mig? Jeg gør jo intet for dig...."
"Fordi jeg elsker dig Isabella"
Og han smilede kærligt til mig.

Lidt tid efter

Vi er lige kommet ud af limousinen, og med det samme tager han min hånd!
Han går forsigtigt videre, for kan ikke gå så hurtigt i mine sko...
Vi kommer hen til en strand, hvor der står et bor og 2 stole der er et dug på bordet og et stearinlys.
Han trækker mig med der hen, og trækker stolen ud for mig.
Harry kom med smoking på med noget mad, jeg smilede til ham og sagde
"Tak"
Og han smilede til mig.
Jeg kunne se glæden i niall's øjne fordi jeg var glad!
Vi sad lige så stille og spiste da Zayn kom med en æske, han stillede den foran Niall.
Og kiggede over på mig, niall gik rundt om bordet, satte sig på knæ åbnede for æsken i mens han spurgte
"Vil du giftes med mig??"
Jeg kunne ikke stoppe med at græde for jeg kunne kun lige nu sige nej for jeg var for ung så jeg rystede på hovedet.
Jeg sagde så
"Niall.. Jeg er for ung, jeg vil gerne vente lidt.."
Han kiggede trist på mig og sagde
"Det forstår jeg godt søde, men vi er stadig kærester ikke??"
Jeg nikkede og krammede ham.

your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now