drugs, og bollet en anden?

55 0 1
                                    

Isabellas synsvinkel

vi kørte rundt i byen, hvor vi så 2 skikkelser. jeg stod af og gik lige så stille derhen, rigtig nok det var Niall, og han var ved at købe stoffer....

"HELT ÆRLIGT NIALL, KAN DU IKKE HOLDE DIG VÆK FRA SÅDAN NOGET LORT? ELLER STIGER BERØMMELSEN DIG HELT TIL HOVEDET? FOR HVIS DET ER SÅDAN KAN VI LIGESÅ GODT DROPPE DET HER FORHOLD IGEN!"

jeg råbte det så alle kunne høre det, jeg løb hen til bilen. Zayn havde hørt det hele så han var klar over hvorfor jeg græd. der kom flere og flere tårer.

vi kørte hjem uden Niall, jeg ville ikke se på hans grimme fjæs.


Zayn's synsvinkel

helt ærligt? jeg forstå Isabella fuldt ud, lige pludselig er det en lille ting hun røg en cigaret.

hvem ved ikke hvor mange gange har taget hash?

jeg troede altså han var klogere end det, ellers havde han i hvertfald ikke fået lov til at date min søster!

jeg synes altid Niall kvajer sig, og jeg synes det er forfærdeligt at se på min søster skal lide under det, jeg håber han føler sig uduelig...


Niall's synsvinkel

hvorfor, hvorfor skulle jeg lige begynde igen? jeg vidste jo det ville sårer nogen. drengene er helt sikkert også skide sure på mig nu.

jeg gør alting forkert, jeg forstår i hverfald godt hvis Isabella ikke vil tilgive mig igen... jeg står og skælder ud over hun ryger, så gøre jeg noget der faktisk kan ricikere mit liv i nat....

jeg er sur på mig selv, og jeg tør ikke gå hjem. I hvertald ikke i aften.


Harry's synsvinkel

jeg ligger og kan ikke falde i søvn, døren indtil mig bliver åbnet.

jeg kan høre små snøft og med det samme er jeg klar over det er Isabella, Niall har gjort er eller andet.. eller ville hun helt sikkert ikke græde!

jeg spurgte stille

"hvad er der søde?"

hun svarede 

"Niall er på stoffer, jeg ved ikke om jeg kan tilgive ham for det. Synes det er voldsomt han bliver sur over jeg ryger en cigaret, men han må gerne tage stoffer."

jeg lagde op til et kram, det må jeg sige det er noget af det bedste jeg ved det er at kramme Isabella. hun er så dejlig varm, kan helt klart ikke lide hun er ked af det. men ved hun elsker at kramme.

hun faldt i søvn i mine arme.


jeg kunne høre en komme hjem, og det gav et brag uden lige. Personen kiggede overalt, han kom ind på mit værelse. det var Niall og han var fuld.

han var hurtig til at råbe

"HVAD FUCK LAVER DU MED MIN KÆRESTE."

jeg kiggede bebrejdende på ham og sagde

"passer på hende, når DU mener at du skal tager stoffer og åbenbart også drikke. hvem fanden ved efter om du ikke har været sammen med en anden i byen"

han kiggede ned i gulvet, den må havde gjort lidt ondt. måske fordi det passer?

Isabella havde åbne øjne så hun hørte alt hvad der skete.

"Niall du er FUCKING klam, skrid væk fra mig. jeg gider ikke dig alt dit pis mere. hvis jeg ikke er der for dig så enten drikker du eller boller en anden? synes faktisk ikke det er okay!"

han gik ud af rummer og smækkede med døren

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now