forelsket.

94 7 3
                                    

Isabella's synsvinkel

Min mor kom frem hun sagde
"Hvis du vælger den lyse side lever du videre den anden dør du.."
Vil jeg leve eller dø?
Jeg ved det jeg vil kæmpe for dem jeg holder af, jeg gik mod den lyse side.
Den prøvede og trække mig væk men gik i mod, jeg kom til døren og lige der åbnede jeg øjnene.
Niall sad ved siden af mig, han kiggede på mig og det første jeg gjorde var at trække ham ind i et kys!
Han gengældte det hurtigt, efter vi havde kysset skrev han til drengene.
Han blev ved med at smile som en sindsyg, drengene kom ind af døren og den første der kommer hen til mig er self Zayn og derefter Harry? Også de sidste.
Jeg blev ved med at smile til Niall, Harry så en smule skuffet ud,
"boys kan i ikke lige gå ud?"
Alle gik så sagde jeg
"Undtagen dig Harry."

Harrys synsvinkel

Fuck!
Hvad vil hun snakke med mig om?
Jeg bed mig selv i underlæben, og smilede til hende.
Hun kiggede med et alvorligt blik på mig
"Harry, her på det sidste har du opført dig underligt. Du har været klæbende, du har bare ikke være dig selv., så vil gerne vide hvad der er galt..."
Så hun har slet ikke tænkt over den mulighed der kunne være?
Hun kan slet ikke se hvor højt jeg elsker hende, jeg fik tåre i øjenene, jeg begyndte og løbe.
Typisk mig, jeg løber fra mine problemer, jeg hader mig selv!
Jeg er den største bangebuks i hele verden, drengene var ude på den anden side de fik mig stoppet.
Pis os...  Isabella kom ud, hun kiggede med et skuffet udtryk på mig
"Isabella, skal jeg så fortælle dig hvad der er galt?!"
Hun nikkede stille.
"Jeg har følelser for dig, hver gang du er glad er jeg glad og når du er ked af det er jeg også..."
Og der vendte hun sig om og gik..
Min smukke engel, hun forlader mig igen!
Zayn gik ind til hende sammen med Liam, de er trods alt bedste venner.
Zayn var hurtigt ude igen, man kunne godt høre hvad de snakkede om, og det gjorde mig ked af det.
Hun kan li den nar, som ødelagde hende fulstændig....



your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now