Et par måneder efter
Isabella's synsvinkelDet er blevet mega akavet mellem mig og Niall, efter jeg sagde nej til at blive gift med ham.
Det er jeg ret ked af, lige nu lå jeg og kiggede på de sociale medier, altså instagram, Twitter, facebook.
Jeg er begyndt at få en del hate, jeg ved ikke helt hvorfor?
Jeg har fået snakket med Nicklas om det hele og vi er venner nu.
Mig og Cacha snakker ikke rigtig sammen mere ved ikke helt hvorfor?
Tror hun er sur på mig...
Jeg er så begyndt at snakke med en der hedder caroline, hun er meget populær..
Jeg har flere gange skåret i mig selv fordi hate, og alt det der er sket i mit liv.
Mig og min mor er blevet perle veninder, det er jeg faktisk ret glad for❤️
Jeg har faktisk lidt tænkt mig at slå op med niall, for det fungere ikke..
Det tror jeg jeg gør.
"NIALL, VI SKAL LIGE SNAKKE!"
Han kom ligeså stille ind på mit værelse og satte sig i sengen.
Jeg begyndte lige så stille
"Niall, efter jeg sagde jeg ikke vil giftes fordi jeg var for ung har du været fraværende, så tror ikke helt det fungerer.."
Han nikkede og gik.
Jeg satte mig ned til Zayn har jeg fortalt vi er bror og søster?
Jeg så niall gik ud af døren og kom ind igen med en pige, og gæt hvilken.
CACHA! Niall kyssede hende på kinden og sagde.
"Isabella, mød min nye kæreste!"
Jeg brød ud i gråd, jeg kunne ikke stoppe.
Tilsidst skubbede jeg niall og den klamme ting til side, og sagde
"Vi ses på den anden side!"
Bagefter løb jeg ud på vejen, jeg løb og løb, mit mål var at komme hen til caroline.
Jeg nåede hen til hende bankede på døren, hun åbnede og da hun så mig.
Krammede hun mig mega hårdt, hun plejer ellers aldrig at kramme folk.Caroline's synsvinkel
Stakkels isa, hun er jo synderknust!
Jeg hader virkelig niall lige nu, jeg vidste han ik' var god for hende.
Jeg spurgte så
"Isa, vil du ikke overnatte? I et par dage eller så lang tid du har lyst?"
Hun nikkede og spurgte
"Vil du ikke nok hente mine ting?"
Jeg nikkede forsigtigt og gav hende et forsigtigt smil.
Jeg gik ud på gaden og hen til isabella's hus, jeg bankede på og Zayn kom ud.
Jeg smillede sukker sødt og sagde
"Hej jeg er caroline, Isabella overnatter ved mig så skal hente hendes ting."
Han nikkede bare og vidste mig op på hendes værelse.
Jeg gik ind i hendes skab og tog alt hendes tøj ud og lagde det i kufferterne.
Da jeg var færdig med at pakke alt ned, gik jeg bare med hendes ting.
Jeg gik hjem til mig igen, jeg vidste Isabella bare havde sat sig og begyndt og snakke med min mor.
Min mor kan nemlig rigtig godt li' Isabella, inden jeg mødte hende ved jeg en kæmpe bitch med stort B!
Jeg gik ind og sagde at hun skulle følge med mig op oven på, jeg lagde hendes ting på en madras.
Og jeg spurgte hende, vil du ikke synge en sang for mig? Det gør dig altid glad!
Hun begyndte så at synge you and i.
I figured it out, I figured it out,
From Black and White,
Seconds and ours,
Maybe they had some take some times.I know how it goes..
Og sådan blev det ved til den var slut, hun har en engle stemme!
Jeg havde optaget hende og sendt den til et pladeselskab på et tidspunkt.
Jeg har ikke fået svar på den i nu men regner med at få det snart.
YOU ARE READING
your laugh 2 - 1D
FanfictionDet er 2'eren af your laugh så den skal i nok læse først jeg har fødselsdag idag... men har ikke nogen at holde det med da min tvilling tog min plads. så ja Niall og jeg er ikke kærester og jeg hader alle fra 1D mig og Harry ja ved ikke er måske en...