Zayn har forladt bandet?

139 10 1
                                    

Harry synsvinkel

Jeg har kontakt med Isabella, men ingen af drengene ved det, tror jeg?

Jeg kan selfølgelig ikke være sikker, for hun er min bedsteveninde derfor har jeg hende som låse skærm, jeg vil gerne have hun var min kæreste og ikke josh's.

Det var mig der gjorde Josh blev hendes stylist, fordi hun manglede en, jeg vil gøre alt.

Men så kom det med at hun fortalte hun var blevet vild med Josh, også ville jeg helst ikke ligge for meget energi i det. niall må slet ikke vide noget om det overhovedet, det vil bare gøre alting værre, fordi han har jo stadig følelser for hende.

Niall's synsvinkel

jeg skulle til og råbe på Harry da han komme ud i køkkenet, jeg spurgte så

"snakker du med isabella"

"nej?"

"du lyver du snakker med Isabella!"

"Nej jeg gør ej niall"

"Så siger vi det..."

Isabella's synsvinkel

Skal være sammen med Harry idag!, ja som i Harry styles.
Ingen ved vi har kontakt men det synes jeg heller ikke de behøver vide.
Jeg kunne høre dørklokken og ind kom Harry!
Jeg smilede til ham, men han smilede ikke tilbage?
Så så jeg omme bag ham, der kunne jeg se problemet!
Han havde slæbt Niall med!
Hvad gør man i sådanne nogle situationer?
Det gik ikke mellem mig og Josh så jeg er faktisk single iigeeeeen...
Han var mig utro, vi har ikke snakket i en hel måned så jeg er ved at være ovre ham.
Jeg gav et lille nervøst smil til Niall, og startede samtalen med en opgivende tone
"Hej, vil i have noget at drikke? Te, kaffe?"
De bedte begge om te, så jeg gik ind og satte på til dem.
Niall kom ud til mig, spurgte stille
"Hvad er der nu niall?"
"Såå vi er venner igen?"
"Jeg ved det ikke, jeg har ikke en gang til givet din slutty kæreste for det!"
"Zayn er gået ud af bandet!"
Jeg drejede mig om og råbte
"HVAD ER HAN?!"
"Han er gået ud af bandet, han kunne ikke holde ud til at blive ved med at have det som han havde det fordi han ikke kunne se hans søster!"
"2 sekunder."
Jeg gik op og fandt Zayn's nummer
'Mød mig om 10 på Starbucks!'
Mine øjne var sikkert blodsprængte, så tog en hætte på og nogle solbriller.
Jeg gik ud og sagde til drengene
"Kommer tilbage om en halv time til en time"
De nikkede bare, jeg gik ud og lige så stille hen på Starbucks.
Jeg gik ind og bestilte 2 kaffer og sagde at der skulle stå verdens bedste bror på den ene og Isabella på den anden.
Det var en dreng der prøvede og flirte med mig, og jeg var vildt kold.
Jeg gik ned og satte mig, og Zayn så mig og kom ned til mig, han havde også solbriller og hættetrøje på.....

your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now