Hvad med vores forhold?

222 14 1
                                    

Niall's synsvinkel

Han sad og klemte hendes hånd..

Jeg ville ønske det var mig..

Men nej, det måtte det ikke være..

Lige pludselig kom Harry ud og sagde

"Gå lige ind til hende,hun vil gerne snakke med dig"

Og han smilede ingen gang til mig!

Har jeg lige mistet mit livs kærlighed og mine bedste venner ?

Det måtte bare ikke ske, jeg satte mig forsigtigt ned ved siden af Isabella..

Hun smilede til mig, det er så lang tid siden jeg har set det perfekte smil!

Jeg smilede forsigtig igen og sagde

"Undskyld for alt Isabella, jeg troede du vidste at det var Louis"

"Niall det vil jeg ikke snakke om lige nu, jeg vil snakke om vores forhold?"

"Forhold til hvad?"

"Ja vores gamle forhold til hinanden, jeg savner da vi gemte det for alle drengene vi var sammen, jeg elskede dine kys, jeg elskede dig!"

"Søde jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Jeg savner dig som en forfærdelig men du kan sikkert ikke tilgive mig for at kysse med din tvilling jeg ingen gang ved hvad hedder?"

"Du troede jo det var mig! Så niall det er okay, vis du kommer tilbage til mig vil jeg kæmpe alt det jeg kan for mit liv!"

Hun smilede igen, jeg kyssede hende forsigtigt på munden og hun kyssede igen.

"Dine læber er stadig det bedste i verden Isabella!"

Hun smilede forsigtigt og træk mig ned i sengen og lagde sig på mit brystkasse.

Det gik lige så stille op for mig, vis jeg ikke havde hende, var jeg ingen ting.

your laugh 2 - 1DWhere stories live. Discover now