Isabella's synsvinkel
vi er lige kommet hjem, Harry var hurtigt inde på hans værelse.
hvad er der mon galt med ham?
jeg vil ikke gøre noget ved det lige nu, jeg skal nå og nyde jeg er kommet hjem igen.
drengene er bare gode til og lave drama..
det er en af de ting jeg godt kan blive lidt træt af en gang i mellem.
men jeg elsker alligevel alle 5, de er mine drenge!
sammen med alle andre fans, der er faktisk ingen der har hatet på mig her på det sidste.
jeg gik nedenunder i det samme tøj som jeg også tog på på hospitalet, som var et par adidas og en striktrøje.
jeg gik udenfor og hen i parken, i den park hvor jeg sad i et år, men også der hvor jeg mødte Nicklas.
på en eller anden underlig måde var jeg mere fri der end i huset.
jeg gik hen til en is butik, hvor jeg købte en softice, og satte mig på en gynge.
der kom en eller anden hård type hen til mig, en dreng..
han smilte skævt til mig og sagde
"hej jeg hedder jack."
"ehm hej"
svarede jeg bare tilbage hvorfor skulle han begynde og snakke til mig.
han fandt en pakke cigaretter frem, tog først selv en og rækte mig pakken bagefter.
jeg tog en op, puttede den i munden og tændte den.
hvad fuck har jeg gang i?
jeg sugede på cigaretten og pustede ud, i kan gætte at jeg har røget før..
jeg var en af de mest badasse på det børnehjem..
det var også derfor jeg ikke havde nogle venner..
jeg tænkte tilbage, på børnehjemmet var der en der hed Jack og han sørgede for smøger.
OMG det er Jack, min bedsteven på børnehjemmet!
"har du været på børnehjem?"
spurgte jeg stillem, han nikkede.
"og jeg havde verdens bedste veninde der der hed Isabellas, du minder mig faktisk lidt om hende."
"måske fordi jeg er Isabella?"
han begyndte og smile og krammede mig mega hårdt, og sagde.
"du ligner altså ikke helt dig selv?"
jeg er blevet mere venlig og ikke en badass....
____________________________________________________________________________________
ved godt det er længe siden jeg har skrevet..
men har haft travlt, sidste år havde jeg det slet ikke så hårdt som jeg har det i år..
nu har jeg påskeferie, og var egentlig igang med og lave noget..
men så kommer jeg selvfølgelig til skade!..
derfor har jeg opdateret.
jeg håber i kan li det.
YOU ARE READING
your laugh 2 - 1D
FanfictionDet er 2'eren af your laugh så den skal i nok læse først jeg har fødselsdag idag... men har ikke nogen at holde det med da min tvilling tog min plads. så ja Niall og jeg er ikke kærester og jeg hader alle fra 1D mig og Harry ja ved ikke er måske en...